Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vitsejä saa selittää :(

No hei, mä toimiston plikkoja hauskuutin kertomalla vitsin: "Mitä Kimmo Kinnunen näki kun meni saunaan?" "Isänsä Jorman Kullin!" hahaha (kaikki tietää alkuperäisen vitsin, niin siksi lisämauste mikä tuo hauskuuden)

.. Itse hihittelin ja naureskelin. Plikat tuijottaa mua ja kysyy et kuka on Kimmo Kinnunen.

.. Ei avautunut vitsi edes selittämisen jälkeen.

. Sitten ne pyys mua kertoo sen aina uusille plikoille kun tulivat konttorille. Nauroivat sitä reaktioo kun kukaan ei tajunnu.

.. Naiset on just tommosia seksistisiä sikoja.

No hei, mä toimiston plikkoja hauskuutin kertomalla vitsin: "Mitä Kimmo Kinnunen näki kun meni saunaan?" "Isänsä Jorman Kullin!" hahaha (kaikki tietää alkuperäisen vitsin, niin siksi lisämauste mikä tuo hauskuuden)

.. Itse hihittelin ja naureskelin. Plikat tuijottaa mua ja kysyy et kuka on Kimmo Kinnunen.

.. Ei avautunut vitsi edes selittämisen jälkeen.

. Sitten ne pyys mua kertoo sen aina uusille plikoille kun tulivat konttorille. Nauroivat sitä reaktioo kun kukaan ei tajunnu.

.. Naiset on just tommosia seksistisiä sikoja.

Niinpä.
6375fb741a9cffec0985a08f0f292525.jpg

Voiko yksi koivuallergian oireista olla esim. kullin irtoaminen?

Epäilen nimittäin itselläni koivuallergiaa.

Kyllä se on juuri näin. Tuo kokonaan irtoaminen on sen kaikkein voimakkaimman allergian lopputulos. Itsellä kun on vain lievää siitinpölyallergiaa, niin selviän vähäisemmillä oireilla. Kuten esinahan suomutaudilla, ja erään vuohenjuustolajikkeen tuottamisella limakalvoillani.

phrtt phrttt, phrtt phrttt, phrtt phrttt, phrtt phrttt, phrtt phrttt, phrtt phrttt, phrtt phrttt, phrtt phrttt,

Nooni, nyt loppu motivaatio. Kun korporaatio ja kesäpojat on kätelty, niin tietää että alkaa olla ns. päivä paketissa.

Back
Ylös Bottom