Minä aion jatkossa juoda vain yhden annoksen. Tai korkeintaan kaksi. Ei ole varaa potea jälkitiloja ei.
Juu. Tuosta vaikka toopillinen tai kaksi. Se on kato se annoskoko kun ratkasee ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä aion jatkossa juoda vain yhden annoksen. Tai korkeintaan kaksi. Ei ole varaa potea jälkitiloja ei.
Hehe. En tajua miten kukaan voi juoda monta kaljaa lyhyellä ajalla - paitsi jos se tapahtuu jo valmiiksi vessanpöntöllä.Juu. Tuosta vaikka toopillinen tai kaksi. Se on kato se annoskoko kun ratkasee ;)
![]()
Mun konttori on koti. Ja ATK näpyttely on PHP:n opiskelua.Mutta koska tuo on vapaaehtoista, niin jo ennen kasia herääminen aina hieman vaatii tahdonlujuutta.
Voi SAP. Entisessä työpaikassani tuo qonzan laittama giffi kertoo, millaista oli työskennellä SAP:lla :D Ei ollut kerta tai kaksi, kun näppäimistön näppäimiä kerättiin pitkin toimistoa.Mulla konttori on välillä kotona, välillä jossain ihan muualla. Ja ATK:n näpyttely liittyy myös kolmikirjaimiseen yhdistelmään. Ei tosin PHP vaan Saksalaista laatua edustava SAP.
Mulla ei ole vapaaehtoista, mutta siitä saa rahaa, joten ok?
Voi SAP. Entisessä työpaikassani tuo qonzan laittama giffi kertoo, millaista oli työskennellä SAP:lla :D Ei ollut kerta tai kaksi, kun näppäimistön näppäimiä kerättiin pitkin toimistoa.
hitsi...lähtisköhän joku kiva kimuli tänää jäätelölle? 
Minä olin käyttäjänä ja muutaman kerran meinas hermoja kiristellä itse kullakin :DNo, oma homma menee tuonne systeemin kehitys- ja ongelmienratkonta osastolle, joten... ihan hyvä gif :D
Mahkut on ainakin paremmat, kun pyydät ;)Aasia kunnossahitsi...lähtisköhän joku kiva kimuli tänää jäätelölle?
![]()
Minä olin käyttäjänä ja muutaman kerran meinas hermoja kiristellä itse kullakin :D
Minä olin käyttäjänä ja muutaman kerran meinas hermoja kiristellä itse kullakin :D
Mahkut on ainakin paremmat, kun pyydät ;)
Ei puutu kuin pari ominaisuutta. "Kiva" ja "Kimuli". Mutta älä hätäänny, menin ekaan miittiin aikoinaan niin mölliskö sano että on aina luullut että oon nainen. :DLähekkö?
Hieman harhaanjohtava tuo sun profiilikuva sanoisin...köhöm :oEi puutu kuin pari ominaisuutta. "Kiva" ja "Kimuli". Mutta älä hätäänny, menin ekaan miittiin aikoinaan niin mölliskö sano että on aina luullut että oon nainen. :D
Ei puutu kuin pari ominaisuutta. "Kiva" ja "Kimuli". Mutta älä hätäänny, menin ekaan miittiin aikoinaan niin mölliskö sano että on aina luullut että oon nainen. :D
Hieman harhaanjohtava tuo sun profiilikuva sanoisin...köhöm![]()
Eihä noita kerkee lukee ku on kiire töis! :DKirjoittaisit vähemmän niitä ihonhoitovinkkejä ja muuta sellaista, niin eivät luulisi naiseksi.
edit:
Entäs tuo kohta "Gender" :D
Minäpä syön rakkaudella kotona kermalla kostutettua kanaa. Ei ole kuivaa ei.Myllykukon kana on sitten kuivaa. Olis pitäny imasta pitsa.