Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä aion jatkossa juoda vain yhden annoksen. Tai korkeintaan kaksi. Ei ole varaa potea jälkitiloja ei.

Juu. Tuosta vaikka toopillinen tai kaksi. Se on kato se annoskoko kun ratkasee ;)

brussel-05.jpg

Mun konttori on koti. Ja ATK näpyttely on PHP:n opiskelua.Mutta koska tuo on vapaaehtoista, niin jo ennen kasia herääminen aina hieman vaatii tahdonlujuutta.

Mulla konttori on välillä kotona, välillä jossain ihan muualla. Ja ATK:n näpyttely liittyy myös kolmikirjaimiseen yhdistelmään. Ei tosin PHP vaan Saksalaista laatua edustava SAP.
Mulla ei ole vapaaehtoista, mutta siitä saa rahaa, joten ok?

Mulla konttori on välillä kotona, välillä jossain ihan muualla. Ja ATK:n näpyttely liittyy myös kolmikirjaimiseen yhdistelmään. Ei tosin PHP vaan Saksalaista laatua edustava SAP.
Mulla ei ole vapaaehtoista, mutta siitä saa rahaa, joten ok?
Voi SAP. Entisessä työpaikassani tuo qonzan laittama giffi kertoo, millaista oli työskennellä SAP:lla :D Ei ollut kerta tai kaksi, kun näppäimistön näppäimiä kerättiin pitkin toimistoa.
jankon-betoni-o.gif

Voi SAP. Entisessä työpaikassani tuo qonzan laittama giffi kertoo, millaista oli työskennellä SAP:lla :D Ei ollut kerta tai kaksi, kun näppäimistön näppäimiä kerättiin pitkin toimistoa.

No, oma homma menee tuonne systeemin kehitys- ja ongelmienratkonta osastolle, joten... ihan hyvä gif :D

Minä olin käyttäjänä ja muutaman kerran meinas hermoja kiristellä itse kullakin :D

Niin, no ne on ne käyttäjät, jotka täällä yleensä kiristää hermoja :D

Ei puutu kuin pari ominaisuutta. "Kiva" ja "Kimuli". Mutta älä hätäänny, menin ekaan miittiin aikoinaan niin mölliskö sano että on aina luullut että oon nainen. :D

Kirjoittaisit vähemmän niitä ihonhoitovinkkejä ja muuta sellaista, niin eivät luulisi naiseksi.

edit:
Hieman harhaanjohtava tuo sun profiilikuva sanoisin...köhöm :eek:

Entäs tuo kohta "Gender" :D

Back
Ylös Bottom