tupsumato
taskusaatana
Kyllähän sitä pienellä kokkelilla on päivä hyvä aloittaa.
Voisi olla ihan mielenkiintoinen lähestymistapa iltavuoroon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän sitä pienellä kokkelilla on päivä hyvä aloittaa.
Mä en ole koko vuonna ottanut yhtään allergialääkkeitä tähän mennessä, en tiedä mistä johtuu, ehkä kylmyydestä > vähäisestä siitepölystä.Hoplaa. Nokka vuotaa ja limaa kurkussa... Ei ny allergialääkkeet oikee tehoo. Pari lepopäivää täs viettäny, mut tänään meen kyl kahvakuulatunnille!!!
Täälä ollaan jo käyty nauttimassa kahvi + munkki ja lukemassa päivän lehti. Tästä siirryin kauppaan.
Mutta nyt pitäis alkaa taas näpytteleen ATK:ta.
Mulla ollut myös lapsesta saakka läpi kesän jatkuvaa silmien kutinaa ja rähmintää. Edellisvuonna tähän tuli lisänä aivan järkyttävä nokan vuotaminen. Viimevuonna oli ensimmäinen vuosi muutamaan vuosikymmeneen, kun ei tarvinnut silmätippoja lähes lainkaan. Tämä kevät mennyt nyt samaan tahtiin. Erikoista, että nuo oireet lähes kadonnut. Mitä nyt silmät vähän rähmivät ja yöllä erityisesti, jos menen niitä unissani kopeloimaan.Mä en ole koko vuonna ottanut yhtään allergialääkkeitä tähän mennessä, en tiedä mistä johtuu, ehkä kylmyydestä > vähäisestä siitepölystä.
Mun konttori on koti. Ja ATK näpyttely on PHP:n opiskelua.Mutta koska tuo on vapaaehtoista, niin jo ennen kasia herääminen aina hieman vaatii tahdonlujuutta.Kaikkiko konttorihommissa päivävuorossa kun nyt vasta heräillään? Ite nousin jo neljältä.....
Mulla vuotaa vain nokka ympäri vuoden tässä ilmastossa, sen kestää jos on paperia joka taskussa mutta aivastelua ja kutinaa ei, siihen on auttanut parhaiten Avamys tarpeen mukaan. Ihmettelen kun ei tosiaan ole ollut yhtään tarvetta.Mulla ollut myös lapsesta saakka läpi kesän jatkuvaa silmien kutinaa ja rähmintää. Edellisvuonna tähän tuli lisänä aivan järkyttävä nokan vuotaminen. Viimevuonna oli ensimmäinen vuosi muutamaan vuosikymmeneen, kun ei tarvinnut silmätippoja lähes lainkaan. Tämä kevät mennyt nyt samaan tahtiin. Erikoista, että nuo oireet lähes kadonnut. Mitä nyt silmät vähän rähmivät ja yöllä erityisesti, jos menen niitä unissani kopeloimaan.
Itse kärsin jokunen viikko takaperin pahemmasta siitepöly-influenssa-stressiastma-mikälie-kombosta ja kävin tankkaamassa vähän happeakin kun meinasin tukehtua töihin. Sielläkin kauheita sisäilmaongelmia. Sillä hetkellä tuli mieleen, että allergialääkkeboksi voisi olla ihan terve lisä tonne lääkehyllylle.
Ehkä kannattaisi miettiä työpaikan vaihtoa...? Mulle järjestettiin aikanaan toinen työtila kun oireilin homeen takia ennen kuin koko työpaikka muutti uusiin tiloihin. Ihan perseestä joutua duunin takia pumppaamaan lääkkeitä itseensä. Lääkkeillä on aina myös haittavaikutuksia!Itse kärsin jokunen viikko takaperin pahemmasta siitepöly-influenssa-stressiastma-mikälie-kombosta ja kävin tankkaamassa vähän happeakin kun meinasin tukehtua töihin. Sielläkin kauheita sisäilmaongelmia. Sillä hetkellä tuli mieleen, että allergialääkkeboksi voisi olla ihan terve lisä tonne lääkehyllylle.
Tai sitten voi ottaa vähän kunnon lääkettä. Lääkkeeksi.
Kun sais ees nukkua seitsemään...KUUTEENKIN auttas ja tulee herättyä paljon virkeämpänä. On kai niin sikeässä unessa vielä 4-5 maissa että vaikea nousta :oMun konttori on koti. Ja ATK näpyttely on PHP:n opiskelua.Mutta koska tuo on vapaaehtoista, niin jo ennen kasia herääminen aina hieman vaatii tahdonlujuutta.
Kaikkiko konttorihommissa päivävuorossa kun nyt vasta heräillään? Ite nousin jo neljältä. Jotenkin ihan nuutunu olo ku pitkäst aikaa kävin vetäsee jalkapunupin. Joskp tänää vähä lenkkeilis tai sit päiksyt![]()
Ehkä kannattaisi miettiä työpaikan vaihtoa...? Mulle järjestettiin aikanaan toinen työtila kun oireilin homeen takia ennen kuin koko työpaikka muutti uusiin tiloihin. Ihan perseestä joutua duunin takia pumppaamaan lääkkeitä itseensä. Lääkkeillä on aina myös haittavaikutuksia!