Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiks ookin niin että jos käy salilla, saa syödä mitä tahansa?
Kyllä. Just tein pari pellillistä korvapuusteja. Neljä taskulämmintä vasta mennyt.

Sain munan käteeni ja muut yrittivät sitä multa viedä :D Voi niitä aikoja...
Olin myös todistamassa tapahtumaa, kun Santsi sai yllätyksen suoraan fuuterin (@futhermucker) munasta. On ne miitit rankkoja niin fyysisesti, mutta osalle varmasti myös henkisesti. En ihmettele, jos joku ei uskalla paikalle kuin ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On kyllä vähän pullava olo.... Tykkään muuten kaikesta joko kuumana tai kylmänä, en taskulämpimänä:p

En kyllä ala. Sen kerran kun mulle laitetaan tällaisia tyylikkäitä ja huipputrendikkäitä kineesioteippejä, niin mitä helvettiä?! Mummoalkkarin väristä teippiä?! Missä pinkki? Neonvihree? Oranssi? Sininen? Hmph.

joka aamu, tähän aikaan:

kuvan, mieleeni, saan

joka aamu, tähän aikaan:

kuvan, mieleeni, saan

Ole hyvä:

DSC00710-600-x-450-300x225.jpg

Pitäis munkin mennä niin motivoituisin skarppaamaan syömisissä....

Ja onko pakko olla aina näin helvetin kylmä?? Missommun villasukat saatana.

Pitäisi kyllä kanssa vähän skarpata. Tarvitsisin treinerin, joka piiskaisi mulle ihan käsittämättömän punttiviikko-ohjelman ja vahtisi, etten syö ihan mitä sattuu. Kesä ja kehnot työajat pistää vähän elämän risaiseksi näemmä. Onneksi täällä näyttää lämpimältä, ehtisiköhän vähän kärventää itseään ennen töitä!

Hoplaa. Nokka vuotaa ja limaa kurkussa... Ei ny allergialääkkeet oikee tehoo. Pari lepopäivää täs viettäny, mut tänään meen kyl kahvakuulatunnille!!!

Huomenta!
Näyttäisi tulevan tämän viikon ensimmäinen vähän rauhallisempi duunipäivä. Which is nice.

Back
Ylös Bottom