Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siikkerin paljulta kuvaa..

1398195862493

Ristiriitainen fiilis. Sain postissa kaksi maailman parhaisiin lukeutuvaa pitkäsoittoa. Edullisehko pakettihinta käytettynä. Samoissa kansissa.

Olisin halunnut ne eri kansissa. ;(

Ja nyt en tiedä, kumpaa kuuntelisin eka ;((
Aika harva keräilee nykyään levyjä. Mun mies myös ja niitä tursuaakin sitten joka paikasta.

Aika harva keräilee nykyään levyjä. Mun mies myös ja niitä tursuaakin sitten joka paikasta.

Tursuaisipa itsellänikin. Hyviä levyjä. Yritän tässä juuri muistella yhtä hyvähköä taiteilijaa (levyhankintoja ajatellen), jota tuli joskus pari vuotta kuunneltua, mutta en kuollaksenikaan saa nimeään päähän.. pari säettä pyörii päässä, mutta sen verran väärin ettei google löydä. Hajottaa. :D

Jokohan sitä uskaltais huomenna alkaa kunnolla tykittää salilla, pari päivää menny mummojumpalla flunssan (nyt alkaa olla jo onneksi parantunut :D ) takia.

Kaksi kappaletta 11h työpäiviä takana. Vähän väsynyt olo. Onneksi huomenna pitäisi olla taas ihan normipäivä.

edit: Lisäksi selvisi, että työhommien takia menee kesäloman ajankohta uusiksi...
Ainoa vaihtoehto taitaa olla pitää kaksi viikkoa nyt ihan lähiaikoina ja jemmata toiset kaksi viikkoa johonkin myöhemäksi syksyyn... no paskaakos tässä, eihän mua olisi kiinnostanutkaan lomailla heinä- tai elokuussa.

Laitoin muuten 25 € Virolle. Toivottavasti ei Soomi nyt ryhdistäydy.

Voi kiasus tää on muuten aneemista katteltavaaa. Enhän nyt sentään kokonaan, mutta kuitenkin.

Kai se on mentävä nukkumaan mahdollisimman pian kun pääsee, jotta jaksaisi huomenna salilla jotain siinäkin tapauksessa että en taaskaan saa nukkua yötä kokonaan. Vieläkin morkkista jäljellä siitä että viime viikolla treenasin vain kerran:confused:

Back
Ylös Bottom