Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä menisin illalla heittämään rekkujen kanssa rullaluistelulenkin, mutta eilisestä etukyykkäilystä on sen verran reiskat sohjona, että se on tyydyttävä reippaaseen kävelyyn nyt.

Itse menin vähän liian äkkiä meinas tulla maitorahka mysli mehukeitto sekotukset tien varteen. Testasin cooperia tulos olis ollu parempi, jos ois vähän enemmän venannu ja lämmitelly. Nyt se toisin sanoen floppas, tulos oli silti parempi kuin huhtikuussa aloitettuani lenkkeilyn jos jotain hyvää ja kengät olivat paremmat.

Meidän duunipaikan vessan viereisen huoneen seinää porataan. Voi pojat, ei ole hetkeen jännittänyt näin paljoa...tuleekohan sinne gloryhole ???!!!???

Ei se ihan niin heleposti menny, mutta onpahan auto katsastettu hyväksytysti ilman mitään moitteita. Yks osa pitää silti jostakin hommata. Muuten irtuaapi Kairan kulkineesta kohta turbon putki. Höhö.

Onko joku ratkaissut ongelman, mikä on RadioRockin nykyinen stream-osoite?

Testasin cooperia tulos olis ollu parempi, jos ois vähän enemmän venannu ja lämmitelly. Nyt se toisin sanoen floppas, tulos oli silti parempi kuin huhtikuussa aloitettuani lenkkeilyn jos jotain hyvää ja kengät olivat paremmat.
Minä olen aina ajatellut, että jokainen lämmittelyyn käytetty metri on pois tuloksesta! Ja se on riittänyt aina vaatimuksiin, joten jatkan samaa rataa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Treenihän kulki "ihan ok" väsymyksestä huolimatta.
Mutta edelleen väsyttää.

Noo, mä oon juonut taas kaikkien edestä!

Mä itseasiassa just pistin pressopannuun litran verran matea hautumaan. Eiköhän se tästä.
Voi tosin olla, että mikään määrä kofeiinia ei nyt auta, kun parin viimeisen yön unet taitaa olla yhteensä noin 3,5h :D

Mä itseasiassa just pistin pressopannuun litran verran matea hautumaan. Eiköhän se tästä.
Voi tosin olla, että mikään määrä kofeiinia ei nyt auta, kun parin viimeisen yön unet taitaa olla yhteensä noin 3,5h :D
Eikä vieläkään ole pakko turvautua kahviin? o_O Miksi moinen valvoskelu?

Eikä vieläkään ole pakko turvautua kahviin? o_O Miksi moinen valvoskelu?

Kahviin ei kosketa ;)
Liikaa asioita mielessä, ei saa nukuttua. Ensi yönä luulisi jo sen verran väsyttävän, että nukkumisestakin tulisi jotain.

Back
Ylös Bottom