Mopsy80
Hopeless Gage
Eikö vittuakaan kiinnosta? Mä lähin hölkkäämään. Jaksoin noin 300mEi vittu että ei kiinosta tänään kyllä taas mikään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö vittuakaan kiinnosta? Mä lähin hölkkäämään. Jaksoin noin 300mEi vittu että ei kiinosta tänään kyllä taas mikään.
Eikö vittuakaan kiinnosta? Mä lähin hölkkäämään. Jaksoin noin 300m
No jaksoin mäkin yhteensä ehkä 1,5km kun lepäsin välilläNo ehkä vähän. Juoksentelua luvassa iltapäivällä kyllä. Ajattelin vähän pidempään jaksaa kyllä ehkä.

No jaksoin mäkin yhteensä ehkä 1,5km kun lepäsin välillä
Vittu mä vihaan juoksua. Kun en edes juokse. Vaan hölkkään juuri ja juuri sitä vauhtia ettei ihan kävelystä mene![]()
Munan perässä.
Joskus aina unohtuu, että noi naiset on tommosia munan perässä juoksijoita. Tosin joidenkin paikkakuntien tietyillä asuinalueilla on kaiketi myös melko yleistä muna perässä-juoksu.Munan perässä.
@====3
Teki mieli:DMiks sää sitten juokset ?
Teki mieli:D
Mitenkä, onko tuossa menny kepekset vallan solomulle ku on tommosta syheröä?
Teki yhtäkkiä mieli lähteä juoksemaan, joten luulin jaksavani harrastaa sitä vähän pidempään:oops:
Kesähepuli. Tilasin sen piikkiin myös 50 pulloa olutta Germaaniasta:D:p
Teki yhtäkkiä mieli lähteä juoksemaan, joten luulin jaksavani harrastaa sitä vähän pidempään:oops:
Miksi ihmeessä rutiinityöt, jotka eivät vaadi aivojen käyttöä, osuvat aina näille päiville, kun väsyttää niin helvetisti?
Se on mukava parin minuutin välein tarkistella, että mitähän sitä just tuli tehtyä, ei oikein nyt pysy mukana.