Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljon olen minäkin kuullut, mutta mikä tuo tuollainen ilmiö on ?

Veikkaisin, että jotain menee johonkin sellaisessa muodossa missä sen ei kuuluisi mennä sinne.

Ajattelin että haitarilmiö tarkoittaa lämpötilan äkillistä muutosta joka aiheuttaa että objekti tiivistyy haitarimaisesti pienemmäksi. Ns. kylmä vesi syndrooma, tämän voi testata kylpyammeessa jossa on kylmää vettä. Ilmiö esiintyy miespuolisilla henkilöillä.

Hö, haitarimuna. Sen opetti mulle yks herrasmies yhden risteilyn jatkoilla. Siis kertoi lähinnä mikä se sellainen ilmiö on. Eli kun on puolihölmöstä ehkä vähän vielä letkumpi tapaus, niin sisään pyrkiessä kaveri taittuu kuin haitari. Tai silleen. Pitäs videoida joku sormiesimerkki, mutta en mä nyt ehdi.

Hö, haitarimuna. Sen opetti mulle yks herrasmies yhden risteilyn jatkoilla. Siis kertoi lähinnä mikä se sellainen ilmiö on. Eli kun on puolihölmöstä ehkä vähän vielä letkumpi tapaus, niin sisään pyrkiessä kaveri taittuu kuin haitari. Tai silleen. Pitäs videoida joku sormiesimerkki, mutta en mä nyt ehdi.

Perkele. Arvasin siis oikein :D

Back
Ylös Bottom