Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt loppu se manaaminen. Onneksi sun tatuointi on parin viikon päästä jo sen verran hyvin parantunut, että voit jo ruveta sitä arskaa tanssimaan taas esiin.

Öhm... 16 päivä sitä jatketaan, ei ole valmis vielä :D

Voi jumalaare. Noh, jos minä vaikka 15:ksi päiväksi voisin tilata sitä aurinkoa.

Joo, siihen sopisi kyllä yksi aurinkoinen päivä.
Parastahan on se, että ei välttämättä tule vielä 16 päiväkään valmiiksi. Itseasiassa lähes varmasti ei tule :D
Onneksi mulla on loma vasta elokuussa...

Oho! Unta näköjään riitti vielä. Tänä aamuna en kyllä pilaa fiilistä paskalla protskupuurolla. Aurinkoki paistaa, ai että! Mukavata maanantaita ihmiset :)

Oho! Unta näköjään riitti vielä. Tänä aamuna en kyllä pilaa fiilistä paskalla protskupuurolla. Aurinkoki paistaa, ai että! Mukavata maanantaita ihmiset :)

Mitenkäs selkä jakselee?

Onkohan nyt Gaialla mennyt syyskuu ja kesäkuu sekaisin ?

No ihan kiva sää vaik onkin harmaata, mutta vois vähän enemmän sitä aurinkoa antaa siirtyis nää sateet vaikka intiaan tekis jengille gutaa siellä. Haluan vielä hetken nauttia lämpimistä säistä kesäkuu on nopeasti ohi.

tumblr_mkzs7g3zBW1rza022o1_400.gif

tumblr_nm6ce5RKc71tzap87o1_500.gif

Otin illalla kourallisen erilaisilla kuvioilla merkittyjä karkkeja ja tuntuis jo paljon paremmalta. Tässä tais käydä se legendaarinen, että kun uhkaa soittavansa lääkärille, niin vika paranee heti :D

Se meni vaan piiloon siksi aikaa, että lääkärille ei enää kerkiä saamaan aikaa. Tulee sieltä sitten taas takaisin :D
Eli menes nyt vaan näyttämään sitä selkää ;)

Minä sain just uuden tiskikoneen, reilu uukauden käsin tiskaamisen jälkeen. Voi tätä ilon ja onnen päivää!!

Back
Ylös Bottom