Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsehän ajattelin valvoa myöhään ja sitten huomenaamulla kiroilla, kun on taas perkele maanantai ja ei ole tullut nukuttua tarpeeksi.
Tuo toistuu joka viikko, joten mitä sitä hyvää perinnettä rikkomaan.

toimi_vanha_sonni.gif

Huikee!

Tämän päivän siivoamisessa oli ainakin yksi erittäin positiivinen seuraus.
Kauan kadoksissa ollut
King for a Day... Fool for a Lifetime levy löytyi. Kylläpäs se vaan edelleen kuulostaa hyvältä.

Mulla meinaa lentää laatta jo pelkästä keinumisesta normaalilla keinulla. Pienempänä olin huimapää ja keinulla keinuttiin tuhatta, sataa jossain vaiheessa alko tuntuu meno päätä huippaavalta. Että sen vuoks tommosiin en astuis ainakaan ekalla kehotuksella :D

Meidän naapureilla ainakin on kamalaa. Seinät melkein kokonaan ikkunaa, ei verhoja ja minulla meinaa unohtua välillä tuo pukeutuminen. Raasuressut..

Meidän naapureilla ainakin on kamalaa. Seinät melkein kokonaan ikkunaa, ei verhoja ja minulla meinaa unohtua välillä tuo pukeutuminen. Raasuressut..

Varmasti kohta soittavat poliisit. Sitten saat syytteen siveettömästä käytöksestä.

Varmasti kohta soittavat poliisit. Sitten saat syytteen siveettömästä käytöksestä.

En usko. Voin selittää niille että se oli ihan vahinko, toimi ainakin viimeksi kun pysäyttivät ylinopeuden takia.

Back
Ylös Bottom