Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jenkeissä net eivät osaa stickiä ajaa ja olin suuri sankaritar Pohjolasta kun stickiä osasin käsitellä. Höhö. No niin.

Ens viikolla Joensuuhun. Se onkin aivan uusi paikka. Mitähän kivaa sieltä löytyisi?

Sehän on aina hyvä asia, jos nainen osaa keppiä käsitellä.

Joensuu ei ole kovin tuttu paikka. Joskus siellä oli kaljupäitä. Mahtaako olla enää?

Mä olen about 11 vuotta ajellut käytännössä pelkästään automaateilla.
Viimeksi kun piti ajaa manuaalilla niin meni muuten ihan hyvin, mutta kun ajoin auton pihaan niin enhän mä nyt mitään muuta painanut kuin jarrua. Yllättäin sammui.

Kyllä itelläkin se ajaminen menee hyvin että tiellä pysyn mutta menee pasmat sekasin kun automaatilla vaan jarru ja kaasu, manuaalilla tuut risteykseen niin ainiin saakeli kytkin ja vaihdekeppi. Mäkilähdöissä taas yrittää hissutella kytkimen ja kaasun kanssa ja toivoo että takaa ei tuu ketään, mikäs sen kiusallisempaa kun auto sammuu neljä kertaa risteyksessä.

Kyllä itelläkin se ajaminen menee hyvin että tiellä pysyn mutta menee pasmat sekasin kun automaatilla vaan jarru ja kaasu, manuaalilla tuut risteykseen niin ainiin saakeli kytkin ja vaihdekeppi. Mäkilähdöissä taas yrittää hissutella kytkimen ja kaasun kanssa ja toivoo että takaa ei tuu ketään, mikäs sen kiusallisempaa kun auto sammuu neljä kertaa risteyksessä.

Kyllähän se manuaalilla ajaminen aina rangaistukselta tuntuu.
Ihan turhaa hommaa sellainen kepillä hosuminen.
Radalla ajon manuaalilla ymmärrän, mutta ei sitä tuolla normiliikenteen seassa jaksa kepillä hämmentää.

Veikkaan, että Ultimecian autossa vaihdekepin virkaa toimittaa pohjoismaiden suurin, ja ulkoiselta olemukseltaan autenttisin kuminen lerssi. Hän on todennäköisesti teettänyt sen tilaustyönä, valumallina on toiminut maanantainen otsajöllinsä.

Minä kävi edelliskesänä. Mukavata oli. Tosin kuva saattaa olla myös matkalta Joensuuhun, ehkä Riistavesi tai Outokumpu. Mutta kuitenkin, tärkein on nesteytys.
Reissu.webp

Veikkaan, että Ultimecian autossa vaihdekepin virkaa toimittaa pohjoismaiden suurin, ja ulkoiselta olemukseltaan autenttisin kuminen lerssi. Hän on todennäköisesti teettänyt sen tilaustyönä, valumallina on toiminut maanantainen otsajöllinsä.

Kävin salakuvaamassa Ultimecian duunipaikan parkkipaikalta:

tLIkLsu.jpg

Tuo on kaiketi sellainen tikku, jolla ei kuivana oikein mene pykälät sisään. Pitää muistaa aktiivisesti öljytä.

Voidaanko siis sanoa, että Ultimecialla on automaattiloora, ja tuo keppi on vain muuta käyttöä varten tuossa? Sehän toimii ns. tulppana. Jos valuu. Näyttävä työhenkilö pistää voiteluaineet virtaamaan, siellä loorassa. Ja sitten se tulppa pitää sinne laittaa.

Sytytystulppa. Ja sitten on vielä erikseen ne toiset sytytystulpat.

Muistetaanpa jopa offtopic osiolla ne ihan perussäännöt.
Aika vapaasti tänne toki saa postailla, mutta ei sentään ihan kaikkea.

Öh, mitä tarkoitat? Viittasitko Lontoon nakkerin nimimerkilläni julkaisemiin viesteihin. Sanoudun niistä irti.

Saatoin viitata yhteen vaihdekepin öljyämiskuvaan, joka saattoi tulla poistettua.
Ei kuvassa sinänsä mitään vikaa, mutta paikka oli väärä.

Mutta saako pimpeistä laittaa kuvia? Tasa-arvon nimissä?

Mulla on sellainen muistikuva, että meillä on täällä sellaisiakin ketjuja, joissa värkit näkyy, joten sinne vaan.
Tämä kannattaa ehkä pitää sellaisena, että jos joku onneton haluaa töissä selailla (ei kai kukaan sellaista tee), niin ei ihan kaikkea räpsähdä ruudulle.

Back
Ylös Bottom