Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei oo viimeisistä tullut nesteitä eikä mitään muutakaan pihalle ekan kelmunpoiston jälkeen, eikä tullut rupea. Varmaankin onnistunut yhdistelmä geenejä + tatskaajan tyyliä + muuta. Eivät kutisekaan. Itellä siis toiminut hyvin toi kevyt kelmusuojaus.

Mulla tulee jokaisesta ensimmäisen yön aikana nestettä pihalle, mutta niin ymmärtääkseni pitäisikin :D Ainakin jos yhtään isompaa kuvaa tehdään niinkuin nytkin tehtiin.
Nopeasti kyllä paranee, yleensä on viikossa sen verran parantunut, että ei isommin enää häiritse. Kutina on kyllä ihan infernaalista yleensä pari päivää operaation jälkeen, eli loppuviikosta luvassa ankaraa läpsyttelyä.

Palatakseni aamuiseen Joxuzen esittämään kommenttiin kesästä ja sen korrelaatiosta naisten vaatetuksen niukkuuteen. Hyvä! Prlllprllprllprlplrlprlr... Oli mieluisa lounashetki kes-kustassa. Tuli ihan ravittu olo siittä.
Ajattelit siis minua pikku pikku bikineissä. Hyi sinä! Ei pysy kepeksit moisissa sisässä, tosin haitanneeko se. Ei.

Ajattelit siis minua pikku pikku bikineissä. Hyi sinä! Ei pysy kepeksit moisissa sisässä, tosin haitanneeko se. Ei.

No itseasiassa en ajatellut. Hyi sinä itte!

Sen sijaan saatoin katsella ympäristössä vapaana käyskennelleitä naisen vartalolle tyypillisiä ulkoisia tunnusmerkkejä.

Täysin estottomasti.

Viimeksi muokattu:
No itseasiassa en ajatellut. Hyi sinä itte!

Sen sijaan saatoin katsella ympäristössä vapaana käyskennelleitä naisen vartalolle tyypillisiä ulkoisia tunnusmerkkejä.

Täysin estottomasti.
Gymillä ei näkynyt mitään NAISmuotoja. Tai no äitimammaan törmäsin sattumalta, mutta se ei nyt ollut sitä mitä meinasin. Jos tiedätte mitä trikoosämpylöitä meinaan, heh heh, hah hah, höh.

Tänään jälleen lohta ja sitten kyllä kaupungille paikkaan salin aiheuttama aukko.

Oli muuten eilen lähes kahden viikon tauon jäljiltä rauta niiiin kevyttä. Tarttee varmaan pitää aina viikon välein kahen viikon tauko, niin vuoden lopussa on kaikki sarjaenkat vuosien takaa murskana.

Oli muuten eilen lähes kahden viikon tauon jäljiltä rauta niiiin kevyttä. Tarttee varmaan pitää aina viikon välein kahen viikon tauko, niin vuoden lopussa on kaikki sarjaenkat vuosien takaa murskana.

Joo, yleensä pikku tauko ja ylensyönti tekee hyvää suhteelle ku suhteelle. Myös salin ja itsensä väliselle -.

Hauskinta tässä uudessa pakkiksessa on se, että etusivulla näkyy aktiivisia käyttäjiä...voivattu mitä nimimerkkejä:D

Hauskinta tässä uudessa pakkiksessa on se, että etusivulla näkyy aktiivisia käyttäjiä...voivattu mitä nimimerkkejä:D

Näkyihän ne vanhassakin, olivat vaan siellä alalaidassa :D
On täällä kyllä kieltämättä ihan mielikuvituksellisia nimimerkkejä liikkeellä.

Jaa:D En mä koskaan sinne alalaitaan saakka ehtinyt:D

e: Ainakin "Sakari Kaulaote" löytyy. Joku vielä muistaa Vintiöt:D

No, ei sitä tietenkään montaa vuotta ollut aikaa rullata sivua alas asti :D
Offtopicin voima oli vaan niin kova, että siitä ei päässyt yli?

Kuten on moneen kertaan todettu, tästä ketjusta löytyy kaikki tarvittava tieto. Ja myös tarpeeton:D

Mein gott futher! \,,/

Jaahas, musiikkilinjalle lähdettiin niin laitetaan täältäkin.
Työpäivää piristää tällä hetkellä tämä:

Olipa häpeä ajaa manuaalilla, terveisin automaatti kuski. Huomaa ettei manuaalilla oo tullut autokoulun jälkeen pahemmin ajeltua, pitäis kyllä opetella en tiedä miksi on häpeällistä sanoa että en osaa ajaa manuaalilla. Automaateilla tykkään taas ajella mielin määrin.

Olipa häpeä ajaa manuaalilla, terveisin automaatti kuski. Huomaa ettei manuaalilla oo tullut autokoulun jälkeen pahemmin ajeltua, pitäis kyllä opetella en tiedä miksi on häpeällistä sanoa että en osaa ajaa manuaalilla. Automaateilla tykkään taas ajella mielin määrin.

Mä olen about 11 vuotta ajellut käytännössä pelkästään automaateilla.
Viimeksi kun piti ajaa manuaalilla niin meni muuten ihan hyvin, mutta kun ajoin auton pihaan niin enhän mä nyt mitään muuta painanut kuin jarrua. Yllättäin sammui.

Jenkeissä net eivät osaa stickiä ajaa ja olin suuri sankaritar Pohjolasta kun stickiä osasin käsitellä. Höhö. No niin.

Ens viikolla Joensuuhun. Se onkin aivan uusi paikka. Mitähän kivaa sieltä löytyisi?

Back
Ylös Bottom