Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun välittömässä läheisyydessäni tuoksui äsken kesäyön lisäksi vähän kakalle. Se johtui varmaan jostain, mitä söin lounaaksi. Toivottavasti kukaan ei ollut kuulemassa. Tai mitäs silläkään on väliä.

Taidanpa mennä tästä peiton alle. Ei pääse vaivalla hankitut tuoksut karkuun. Uusin GoT on vielä tuijottamatta, joten se on vielä siinä väleissä tarkastettava.

Onkohan tää nyt niitä tilanteita, joissa ajattelee että kyllä niitä kesäöitä vielä tulee mutta ei ne vaan ole yhtä hyviä. Taidan vähän käydä nuuhkimassa kuitenkin. Jospa pääkipukin hellittäisi.
Niitä ei muuten viime kesänä ollut juuri lainkaan. Siis sellaisia, että yölläkin on liki +20 lämmintä ja vapaat nopeusrajoitukset.

Eiku.

Aina kun aurinko laski, niin sen jälkeen mittari näytti jotain +7.

Vähän musiikkia niin kuluu ilta mukavammin.

Vitun uskovaiset.

No perkeles. Käytin 17 vuotta windowssia himassa ja käytän vieläkin töissä. Nyt viimeiset kolme vuot käyttänyt OS X: ää. Niin voin kertoa jotain toimivuudesta! Sama mobiilialustoilla käyttänyt symbianit. androidit ja iosit. Fak, taidan olla homosexuaali kun vieläkin käytän tätä kiinassa valmistettua korealasta fööniä. Haen heti kiinassa valmistetun amerikkalaisen föönin ku ehdin giga anttiin. Firmakin vielä hyvittää siitä 200e. Olempas hölömö.

Oman Samsungini hankintapäätökseen vaikutti eniten se, että kustannus oli 0,00e. Mutta hyvin se on toiminut.

MTM:lle perinteinen offtopicnokitus.

Oman Samsungini hankintapäätökseen vaikutti eniten se, että kustannus oli 0,00e. Mutta hyvin se on toiminut.

MTM:lle perinteinen offtopicnokitus.

Mä ehdin jo vaihtaa tähän:

Olen kaiketi tulossa vanhaksi, kun viimeaikoina on tullut kuunneltua ihan pirusti niitä levyjä, joita nuorena tuli kuunneltua.
Tämä oli yksi omista suosikeista. On se kyllä kova vieläkin.

nimetön.webp
3. luetuin juttu. Yhteiskunta yrittää tehdä miehistä hyödyttömiä? :eek: Huonoa läppää, anteeksi. o_O

Huomenta vaan täältäkin.
Tästä se aamu jotenkin lähtee, ihan helvetin huonosti nukutun yön jälkeen.

Kattelin eilen nukkumaan mennessä sen uusimman Game of Thrones -jakson. Se yks Sand Sneikki jäi mun uniin. Se joka näytti padat. Ei valittamista.

Huomenta vaan.

Mä vähän odotin, että sen toosasta ryömii joku skorpioni viimeistelemään tapon, mutta mitä vielä, antaa vastalääkkeen vihulaiselle...go figure.

Ja Huomenet kaikille!

No perkeles. Käytin 17 vuotta windowssia himassa ja käytän vieläkin töissä. Nyt viimeiset kolme vuot käyttänyt OS X: ää. Niin voin kertoa jotain toimivuudesta! Sama mobiilialustoilla käyttänyt symbianit. androidit ja iosit. Fak, taidan olla homosexuaali kun vieläkin käytän tätä kiinassa valmistettua korealasta fööniä. Haen heti kiinassa valmistetun amerikkalaisen föönin ku ehdin giga anttiin. Firmakin vielä hyvittää siitä 200e. Olempas hölömö.

Itse käytän Wintoosaa ja Linuxia sekä töissä että kotona. OS X:ää jokusen kerran graafikon koneella kokeilleena en ole siitä mitään etuja itselleni löytänyt. Luuria näppäilin pari päivää ja käyttöliittymä oli ihan ok, mutta omaan makuun noin suljetut laitteet ja järjestelmät ovat askel taapäin. Ja tärkeimpänä hinta-laatusuhde on luokkaa Avensis AMG:n hinnalla.

Back
Ylös Bottom