Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko
Kokeilehan. Sittepähä näät onko se nii komiaa :D
Onko tullut yritettyä?

Hetken aikaa kun tässä antaa mahan palautua, niin kyllä se on pakko koittaa. En tiedä todellakaan mihin saakka jaksan syödä. Mutta sit koitetaan toisen kerran, kun tietää missä meni vikaan :D

Mikäs kännykkä kannattaisi hankkia nyt ku entinen vetelee viimeisiään?

Se riippuu mistä tykkää. HTC tai Samsung, jos tykkää Androidista ja iPuhelin jos on omppuun päin :)

Mulla on ollut kolme vikaa puhelinta HTC. Itse tykkään näistä.

Mittää omppuja ei tuu. Entinen on Lumia.

Miksei omppuja? :p Mä hankin semmosen kutosen kun samsunkin näyttö meni säröille:oops:
Oon kyl tykänny. Enemmän kuin mistään edellisistä.

Ei nyt taidettu luottaa kyllä pyörään, kun noista vauhdeista vetäs jo suoraksi.

Harjoituksen puutetta sanon mä.

Ihme homma, ensin näyttää että lähtee kallistamaan mutkaan ihan normaalisti, mutta sitten vetää suoraksi.

Mä niin odotan näitten vuorotöiden loppumista, nimim. Ulkona tuoksuu aivan helvetin hyvälle ja tuntuu ensimmäistä kertaa lämpimältä kesäyöltä, mutta oon liian väsynyt lähteäkseni hortoilemaan.
Totta, tuli äsken kypärän sisään ihan selvästi se kesäyön tuoksu.

Totta, tuli äsken kypärän sisään ihan selvästi se kesäyön tuoksu.

Onkohan tää nyt niitä tilanteita, joissa ajattelee että kyllä niitä kesäöitä vielä tulee mutta ei ne vaan ole yhtä hyviä. Taidan vähän käydä nuuhkimassa kuitenkin. Jospa pääkipukin hellittäisi.

Back
Ylös Bottom