Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Numerot on näyttäviä ja niistä saa rispektiä :D Toisaalta se on ihan mukavaa, että tässä sivulla on vähän tyhjää tilaa jossa silmä lepää ja joka jaksottaa lukemista sopivasti.

Helppo se on sanoa, kun tykkäyksiä on kuin eventan hanurilla konsanaan.

Kyllä valkoinen mies tarvitsee (nais)orjan. Tuottavuus kärsii nyt kun kukaan ei tuo mulle tomaattimurskaa kaupasta ja lisää sitä mun muhennokseen ja valmista muhennosta.

Enään pitääkin kaivaa se jostain. Luulin että se ois ollut näppärästi työpöydällä, mutta ei ollutkaan.

Mikäs siellä meni ns. vituiksi. Betaan ne oli kerran vielä siirtyneet.

Mä olin just saanut kasaan 1500. Kaikki ne pyllykuvat, täysin turhaan!!

Minä en muista kuinka monta mulla oli. Ei kyllä lähellekään noin monta. Eikä niitä kyllä sen enempää olisi ollutkaan, vaikka mulla tuommonen oma kuvaketju olis. Höhö. Alkais vaan hävettämään.

Peräaukon kutinaan, Sheriproct Neo.

Jaahas, sitä lähdettiin liketyshuoraamislinjalle.

Kyllä minäkin sitten: Ac3 comfort lievittää välittömästi peräaukon ärsytystä ja kutinaa - ehkäisee peräpukamia.

Aatelkaas...salvaa hanuriin ennaltaehkäisevästi 24/7. Kyllä luulisi levitysväline-osakkeiden kurssin ampaisevan, kunhan ihmiset huomaavat ennaltaehkäistä näitä ikäviä vaivoja.

Taisi olla koko foorumisoftan vaihto vain Mike juoni, jonka tarkoituksena on saada jääkaappiketjuun uutta sisältöä tykkäysten häviämisestä huolestuneiden naaraiden toimesta.

Tulipa vähän shoppailtua. 110€ apteekkiin. Saa ne rahat näemmä näinkin menemään.

^Pääasia että lääkitys on kohdallaan.

Kokonaisuus näyttää aika sekavalta, mutta ehkä tähän tottuu.

Joo, kyllä sitä tässä iässä tarvitsee jo kaikenlaista, että pysyy toimintakunnossa.

Back
Ylös Bottom