Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Idea on hyvä, mutta minä kehittäisin sitä vielä hieman ja pelkän "kikkeli"-sanan sijasta postaisin suoraan kuvan omastani.

Haluatko, että käyn editoimassa ensimmäisen viestisi?

Haluatko, että käyn editoimassa ensimmäisen viestisi?

Eiköhän se riitä, että nyt uuden foorumin ekan päivän kunniaksi postaan sen itse tähän:
shutterstock_124879861.webp

Tuossahan se nyt on yläpuolella näkyvissä. Eli nyt ainakin on kaikilla tiedossa minkälainen väline on kyseessä.

Avatarit on lähteny, mikä trophy? Saako onely asiallisista jutuista trophyjä? Tykkäykset 0 :( edellises foorumis niitäki oli lähemmäs tuhatta.

Mä olin just saanut kasaan 1500. Kaikki ne pyllykuvat, täysin turhaan!!

Juu ja vastaavasti voi tietty miettiä, onko Noiden käyttäjätietojen (Joined, Messages ja Likes) näyttäminen kuinka tarpeellista oletuksena.
Numerot on näyttäviä ja niistä saa rispektiä :D Toisaalta se on ihan mukavaa, että tässä sivulla on vähän tyhjää tilaa jossa silmä lepää ja joka jaksottaa lukemista sopivasti.

Tuossa kun katselee foorumia, niin tuon viestiketjun aloittajan kuvankin voisi myös laittaa piiloon tuosta osio näkymästä.

Jaahas jaahas, pitääkö munkin laittaa avatari uusiksi.

edit, näköjään.

Joo, kaikkien pitää laittaa uusiksi. Jos siis sellaisen haluaa. Pakko ei ole.

Back
Ylös Bottom