Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisit sanonu niille, että mulle ei vittuilla, olé! Tuotte sen sinne missä mä oon.

Toimi mulla viimekskin ku tilasin arskoja, kuski toi ne mulle jäähallin pihaan kun olin menossa peliä katteleen.

BOOM!
Oon kans joskus aikoinaan saanut oman jakoalueen kuskin numeron josain puhelusta tallennettua. Joten siihen aina hyvä häiriköidä. Yks pääsiäinen jaoin vähän munaa työtölle, kun onnistu niin näppärästi. Olin just käymässä pihalla 5 min ja tulin bäk niin oli vaan ovella käyty kolkutteleen. Sovittiin sit treffit seuraavaan paikkaan ja palkinnoksi annoin sitten sitä sukalaista munaa, mallia Mignon(kova ulkoa, mutta pehmeä sisältä), kun olin tyytyväinen onnistuneesta järjestelystä.

DHL ei taida jakaa kuskin numeroita, vaikka kuinka tinkaisi. Sama myös UPS:llä.

Irma varastamassa sormella kaakusta:

tumblr_nhzwneDvJ81rcc8n9o1_500.gif

Huhhuh IRMA! Tarkoitin sormella!

- - - Updated - - -

Hei, ootteko huomannut että raadiossa on välillä aika kakkoja mainoksia. Jää oikein maku suuhun kuullessa.

Esim:
- Tokmannin mainos, niin ärsyttävä että voisin tunkea sen 4 kg jauhosäkin sen äijän suuhun.
-Ja tämä kun Jethro kertoo että eipä välitä, siis alkoholia. Tämä ei sinänsä harmita, mutta nyt harmittaa monia koululaisia tämä kamppanja. Milläs sitä sitten saadaan suut makiksi koulun päättäreihin, jos kukaan ei välitä. Ei sitä kiljuakaan joka iikka osaa tehdä.

Johan on. Ei ne mulle soittele. Monesti laitan lisätietoihin vielä enklanniksi ja SuomEXI että "Soitto ennen jakelua." Mutta eipä ne usein silti soittele. Piru vie.

Esim:
- Tokmannin mainos, niin ärsyttävä että voisin tunkea sen 4 kg jauhosäkin sen äijän suuhun.

Näiden tokmannimainoksien tekijät, tai radiosta uloslaittajat tjt vois joku elämäm koulun käynyt pahoin pidellä. Itse en moiseen ala.

- - - Updated - - -

Ja Kawojakin voisi koeajaa, mutta H2 on negative.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oletteko se kuntit koittaneet sähkömopoja?

Itse: negative, mutta ois mukavata päästä koittaan.

En sellaista itse silti halua. Koska ääni on tehoa.

Itsehän tässä täysin pyytämättä ja yllättäen surffailen nettimotosta HD:ta.

Lämpö nousee. Myös.

Äläpäs. Vaikeeta on. Hah kaupattiin halavalla uudehkoo korjattua hussen 125SM jottai hermunen edissönii. Harkitsen jopa :o ihan vaan töihin ajelis.

- - - Updated - - -

Emmä semmosta muuten. Mut jos halavalla.!

No kunhan olis jokin kulkine, että vois ajella ojentajat pullottaen rimpsaa. Höhöh.

Ihan ku tossa lukis, että vois ajella pimpsaa. Mutta ei siinä kyllä lue etes.

Oli kyllä yks parhaita livekokemuksia ruississa juuri ukkosen jälkeen.
Rupesin miettiin, että oonko muuten nähnytkin, mutta enhän ole. Ainakaan dropboxista ei moista livekuvaa löytynyt. Aina kun ei voi muistaa.

Pitäisi varmaan koittaa tähdätä sellaselle vestarille että näkis joskus. Ois kova, varmasti!

Löysin muuten samalla ottamani screenshotin ilmatieteenlaitoksen sivuilta.

Vuosi sitten sää oli tälläinen:
2014-05-21 18.32.21.webp

Back
Ylös Bottom