Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ajoin myös reilut 70km

valokuva todistusaineistoksi:negative

- - - Updated - - -

4,6litraa paloi ysikasia

Juuvittu, noita tulee joka vuosi uusia malleja ja sitten on shoppailu lähellä.

Esim:

NXR Shayne Brigand
Shoei-NXR_BRIGAND_TC-10rear.jpg

NXR Inception
shoei-nxr-inception-helmet-14487-p.jpg

NXR Phantasm
shoei-nxr-front.jpg

Vanhasta on kyllä jo se leukaosa kulunu sisäpuolelta. Oon varmaan purru sitä ajaessa...

- - - Updated - - -

ajoin myös reilut 70km

valokuva todistusaineistoksi:negative

- - - Updated - - -

4,6litraa paloi ysikasia

Näin muuten lavvantaina yötangon. Jyväskylässä. Yllättävän asiallinen onely noin livenä.

Minun arai on palvellut jo 12v

ej minkäänlaisia ongelmia eikä enempiä kulumisia

hyvää lastua:onely

Mä vaan kateellisena luen teidän pyöräjuttuja kun ei ole varaa harrastaa.
........................
Tuli äsken mieleen että mua samaan aikaan vituttaa, harmittaa ja aiheuttaa pettymystä tarkoituksella tyhmäksi heittäytyvät ihmiset. Välillä olen tehnyt sitä itsekin, mutta lähiaikoina olen törmännyt sellaisiin aivan liikaa.

Itselä tällä hetkellä kypäränä Shark. Hinta-laatusuhde:excellent. Kahdessa edellisessä kypärässä on ollut, enklä enää koskaan osta kypärää ilman integroitua aurinkovisiiriä!

Puolet tuosta kesti HJC. Eikä siitäkään muuta kuin se neppari. Mut eipä sitä ilmankaan saa lukittua.

en nyt ymmärrä miten se nepparin puute estää d lukon käytön

- - - Updated - - -

saahan se loppunauha lepattaa tuulessa vapaana

- - - Updated - - -

en Minä ainakaa aina jaksa sitä nepparia painaa kiinni

ei mulla oo ikinä löystyny

- - - Updated - - -

kummallista

Munkaan ufossa ei kyllä löysty D-lukko vaikka on neppari auki. Se tosin hakkaa ilkiästi kypärään. Kuulostaa inhottavalle.

Kypärä on kyllä yks varuste mistä maksaa mielellään. On niissä sen verran eroja. Tai no helvetti, kallis se on koko harrastus. Koska kengistä maksaa mielellään ylimäärästä, ja niin sitä sit oikeestaa kaikesta. Että istuu ja tuntuu hyvälle päällä.

taisin ajella motoristielämäni ensimmäisen kesän aina nauha vapaana eikä kertaakaan ollu löystyny

muistaakseni rupesin sitä sitte laittamaan nepparilla kiinni täysin ulkonäöllisistä syistä ku se on siistimmän näkönen ku se ei roiku

- - - Updated - - -

mä vedän sen remmin kyllä aina niin tiukalle että soi

voikohan se vaikuttaa siihen että se on niin napakasti kiinni ettei lepatukset vaikuta?

Munkaan ufossa ei kyllä löysty D-lukko vaikka on neppari auki. Se tosin hakkaa ilkiästi kypärään. Kuulostaa inhottavalle.

Kypärä on kyllä yks varuste mistä maksaa mielellään. On niissä sen verran eroja. Tai no helvetti, kallis se on koko harrastus. Koska kengistä maksaa mielellään ylimäärästä, ja niin sitä sit oikeestaa kaikesta. Että istuu ja tuntuu hyvälle päällä.

Kyllä, jos vaan tietää mistä maksaa, eikä maksa pelkästä merkistä. Sharp-testit ainakin kannattaa tsekata.

Se voi olla siinä, mä en nimittäin vedä kovin tiukalle. Sillai, että on mukava nielaista ja laulaa ajaessa. Mulla on aika nafti kypärä. Pysyy hyvin pohjassa ilman että hihna on kaksinkäsin kiristetty.

Näinhän se on. Aika paljon tulee luettua ja sen perusteella sitten tehtyä ostopäätös.

Ehkä vaan joku ero silti lukossa. Ei se omakaan kyllä piukalla ole. Sormet menee väliin kyllä.

Itellä on nykyisessä tommonen pikalukko. Edellisessä oli dd. Molempien luotan lukemieni testien perusteella pysyvän kiinni hädän hetkellä.

- - - Updated - - -

Jumalaare. Mahtaako Putler julistaa huomenna epäsodan Kanadaa vastaan.

Back
Ylös Bottom