Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä lähden salille ny, aion käydä myös huomenna ja ylihuomenna. Keskiviikkona sitten mökille räntäsateeseen juomaan viiniä ja savustamaan lihoja ja kaloja.
Ei muuta, olkaa hyvä ja jatkakaa keskustelua paskasta

No nyt meni ohi ja vihelsi mennessään.

Ilmeisesti Tsipot on varautunut siihen että viekkaudella ja vääryydellä kämpille raahattu koipi on: ruma.

Tai sitten kassi on sitä varten, että daami voi laittaa sen Tsipotin päähän.

Mistä näitä tietää.

Voi luoja, kun olis hommia tehtäväksi tälle viikolle tai siis kolmelle päivälle...

- - - Updated - - -

Ja semmonen pieni onkelma, että nyt niitä ei viitti lykätä ensi viikolle, kun on LOMALLA.

Puhutaanko täällä kakasta? Saako nyt sanoa että keskustelu on perseestä?

Jos ei niin itken itseni uneen.

Se on nuo naiset kun niillä aina lähtee lapasesta nää hommat. On tulemista ja toisten housuhin paskantamista. Ei tässä pysy mukana Erkkikään. Eikä Rahikainen.

- - - Updated - - -

Onkohan semmoista kuin Rahikaisen Erkki.

- - - Updated - - -

Sama homma on Rahikaisella, ja Erkkikään ei tee sitä ja tätä.

Vanhoissa polkupyörissä on sitä jotain.

- - - Updated - - -

688043dff32f45e5edfaa380f7baa071.webp

Itsehän haluaisin olla paikallani. Mieluiten makuuasennossa ja silmät kiinni. Pelkkä ajatus liikkumisesta näin väsyneenä saa kortisolit kuusinkertaistumaan.

- - - Updated - - -

Onkohan semmoista kuin Rahikaisen Erkki.

- - - Updated - - -

Sama homma on Rahikaisella, ja Erkkikään ei tee sitä ja tätä.

Niin ja millais sitten se Allekirjoittanut, joka ehtii aina joka paikkaan ?

Minä olen ottanut tavaksi ostaa aina jotain, jos kaupantekosopimuksen toinen osapuoli on nimeltään Vanha-Erkki Rahikainen.

- - - Updated - - -

Oma allekirjoitukseni on tällaisessa sopimuksessa tyylitellysti Alle Kirjoittanut.

- - - Updated - - -

Mikä avuksi, kun maanantaihuumorini on kuivaa kuin Femakon pannu Hunksien takahuoneessa.

Kyllä mä sen 72h kituutin, loppumetreillä ei voinut ottaa liian leppoista asentoa tai olisi tipahtanut. Vaan kyllähän ihminen nukkuu loppupeleissä vaikka seisaaltaan. 72 jälkeen tuli 14h tuutilullaa.

täysin selvästä päästä vai oliko auttavia ainehia

Oiskohan saunailta.

Pari päivää sitten piti kanssa nukkua jotain 16 h. Välissä kyllä luin lehden, söin ja istahdin koneella ennen toteamista että sänky kutsuu taas. Olisikohan ollut toissapäivänä ennen salia?

Back
Ylös Bottom