Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä varmaan sama buumi aluillaan. Mukavasti tuli toimistosihteerikin tuohon papereineen just kun oli tuo jömppäkuva taulussa. Hiiren klik-oli todella merkitsevä, se arvas heti että nyt katellaan jotakin muuta kuin työasiaa.

- - - Updated - - -

Voiko tota kuvaa poistaa, häiritsee.

Vähänä joudut siitä nyt itseäsi syyttämään. Minä olen aina valmis ideoimaan, kun toveri tarvitsee apua.

- - - Updated - - -

Pysäyttävä kokekmus käydä ausvitsis nois xtremen housuissa: pelkissä.

Voi olla, että kokemus pysähtyisi jo rajalla.

- - - Updated - - -

Hyi helvetti tuli taas katseltua Aushwitzin kuvia ja kertomuksia. On kyllä semmoista kamaa että alkaa ahdistamaan jo pelkästään niiden kuvien selaaminen.

Onko täällä ketään joka olisi käynyt ihan paikanpäällä? Voisi olla aika pysäyttävä kokemus.

Kamaliahan nuo ovat, mutta itselle nuo ei ole niin pahoja, kuin puolustuskyvyttömän olennon (lapsi tai eläin) kaltoinkohtelukuvien katselu tai tarinoiden lukeminen.

Hyi helvetti tuli taas katseltua Aushwitzin kuvia ja kertomuksia. On kyllä semmoista kamaa että alkaa ahdistamaan jo pelkästään niiden kuvien selaaminen.

Onko täällä ketään joka olisi käynyt ihan paikanpäällä? Voisi olla aika pysäyttävä kokemus.

En oo paikanpäällä käynyt, mutta jos joku eksyy joskus Lontooseen, niin siellä sotamuseossa on melko vaikuttava Holokausti -näyttely. Tuli vähän paha mieli siellä. Oli pakko alkaa ryyppäämään. Ja sitten siitä seurasi se vynssitysongelma.

Ei kiitos lainata enää tätä Ekstremen pyhähousuviestiä.

- - - Updated - - -

Mun nuppi ei meinaa kestää holokaustiaihetta, mä oon sen verran herkkä.

Vähemmästäkin alkaa ryyppäämään ja seuraukset tiedetään, vynssiyhtiöiden osakekurssit nousee ku erään katkarapu pyhähousussa.

- - - Updated - - -

Toinen mistä tulee paha ja kiukkunen mieli on tämmöset tapaus Eerika tyyppiset uutiset. Tulee semmonen brutaali olo: nyrkille olisi totta vie töitä.

Josko tällä päästäisiin etiäpäin auschwitzin ja kyrpäpuvun aiheuttamista väreistä. Tässä 10 tunnin video Kate Uptonin villeistä palloista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto kun en tykkä jättää leffoja kesken, eikä tuota 10 tuntia kerkee katsomaan enää tänään. Tarvinnee tehdä huomenna 2h ylitöitä, jotta ehtii katsoa koko pätkän.

Hyvä elokuva!

- - - Updated - - -

Kuka esittää pääosaa ja ketkä sivuosia? Vai ketkä esittää pääosia ja kuka sivuosaa?

Me ollaan muuten Katen kanssa aika lailla samiksia. Erona on vaan se, että mulla hyllyy tuollailla maha.

Tai siis sixpäkkiä suojaava ja sisäelimiä lämmittävä vitaali rasvakerros.

Katella on ihanat tissit. Niitä on kiva katella.

- - - Updated - - -

Ei tarvinnu kattoo ku puoli tuntia ja tuntuu että sisäkorvaan tuli joku vaurio. Toi keinuminen ja hyppiminen teki sen.

- - - Updated - - -

Saigonille..

Back
Ylös Bottom