Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmuista.

Mikäs kaupunki se oli missä kuvattiin se nais-seksistinen teeveesarja, se Sinkkuelämää? Ettei ois perkele ollu Ilomantsi..

- - - Updated - - -

Mä mietin eilisiä salikinkkuja.

- - - Updated - - -

Hiki hais ihan Bacardille. NAIShenkilöt tykkää siitä, tulee vauras vaikutelma.

- - - Updated - - -

Kuten myös lievästä ylipainosta.

- - - Updated - - -

Vieläki paha mieli siitä Sinkkuelämästä, siinä pantiin taas kerran miestä sitten niin saatanan halvalla..

- - - Updated - - -

Onneks loppu mokoma propaganda

- - - Updated - - -

Minäpä tuossa muuten vappuna vaihtelin vähän auton alustan osia uusiin ja lopputulemana parin tunnin hommassa meni sellainen 5-6 tuntia. Yksi pultti oli katkottava rälläkällä ja yksi mutteri murskattava. Oma aikansa meni noiden nysien irroitukseen, mutta kyllä sitä ilolla sitten joi pullon olutta, kun homma oli valmis.

Etkös yhtään työkalua heittänyt esim katolle tai järveen? Minulla käy alustahommissa aina sillä tavalla.

- - - Updated - - -

Tuli paha mieli kun ajattelin alustahommia.

Vieläkö Johny muistelee kaihoisasti italiatarta?

10403328_836795699689874_9116911688761068656_n.jpg

Oho!

Mulla on siis kuntit hirveen ristiriitanen olo sen suhteen! Kyyti oli kohdillaan mutta sitten ne suvantovaiheetkin oli aika jyrkkiä.. Tulee mieleen ihan joku toinenkin otus..

- - - Updated - - -

On muuten kamala mopokuume!

- - - Updated - - -

Nyt muistan! Se otus oli kaverin nyt jo edesmennyt papukaija. Se osas nauraa ihan ku ihmiset, mutta sitten jos sen huoneeseen meni varomattomasti niin se yritti repiä silmät irti päästä. Hirvee tilanne kun semmonen iso papukaija repii naamasta kynsillään ja nokallaan. Ei siinä voi kukaan olla ihan tyyni, en usko että voi.

- - - Updated - - -

Kysynpä vaan: mikä vitun järki on ostaa kalliilla rahalla itselleen papukaija? Ei yhtään syytä.

Mutta mitäpä jos se papukaija olisikin nokkinut naista tissistä. Oikein kunnolla napannut kiinni nipple yardista. Ei sinäkään kyllä edes katsojana voi kovin tyynenä olla. Naurattaa pelkkä ajatus.

Etkös yhtään työkalua heittänyt esim katolle tai järveen? Minulla käy alustahommissa aina sillä tavalla.

- - - Updated - - -

Tuli paha mieli kun ajattelin alustahommia.

Ei kyllä mikään työkalu lähtenyt lentoon. Tosin yksi pitkä ruuvari katkesi ja iskutaltasta katkesi kärki, mutta muuten päästiin euromääräisesti varsin vähin vahingoin pl. oma aika.

Nyt muistan! Se otus oli kaverin nyt jo edesmennyt papukaija. Se osas nauraa ihan ku ihmiset, mutta sitten jos sen huoneeseen meni varomattomasti niin se yritti repiä silmät irti päästä. Hirvee tilanne kun semmonen iso papukaija repii naamasta kynsillään ja nokallaan. Ei siinä voi kukaan olla ihan tyyni, en usko että voi.

Oliks se naaras ? Ne on joskus tommosia. Papukaijoista en tiedä tosin mitään, mutta eläin se on siinä missä lehmä, minkki ja kissakin.

Oliks se naaras ? Ne on joskus tommosia. Papukaijoista en tiedä tosin mitään, mutta eläin se on siinä missä lehmä, minkki ja kissakin.

Emmuista mutta ei sillä ainakaan mitään karmeeta tattia ollut eli tod näk nainen.

- - - Updated - - -

Söin muuten vappuna espanjalaisia uusia perunoita. Foliossa grillattuna. Oli muuten pirun hyviä.

Mutta missä vaiheessa se uus peruna muuttuu vanhaksi? Entä minkätakia alunperin se hassutus, missä kiekko viedään maalin takaa moken selän taakse, nimettiin vanhanaikaseksi?

- - - Updated - - -

Ja olisko tässä mitään järkeä: kehittää supermodernin vetyauton ja nimeää sen vanhanaikaseksi. Ei minusta.

- - - Updated - - -

Tesla Vanhanaikanen

- - - Updated - - -

Mulla on kuumetta

Mua väsyttää niin paljon, että tuskin edes huomaisin, jos pissattaisi. JA tänään tulee taas lätkää luonnottoman myöhään ja onhan se nyt katsottava, kun Tapparan Bensassakset:kin siellä on Norjan alakerrassa huseeraamassa.

Huomenna siis vielä asteen enemmän koomainen olo. Tuskin maltan odottaa.

Tosin mulla nyt on joku kuume 24/7.

streetbob

- - - Updated - - -

se olis valintani jos tänään olisi päivä ostaa,mopo

- - - Updated - - -

olen katselllut internetistä runsaasti kuvia

ml.nettimoto

- - - Updated - - -

tommosilla matalilla sarvilla, ei apinasarvia,kiitos

5be6ccd2030118aecdb3f8144c325e3e.webp

tsaijjaijjjai,olis hieno

- - - Updated - - -