Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höpsis, enköhän minä täällä kirjoittele pitkin iltaa, kotijuhannus. Ei ole edes juhannussimaa fingerporilaisittain..

Ostin kaks Estrella Dammia kun niissä oli FCB -logo. Ja join sitä parselonassa ja se oli hyvää. Toivottavasti ei käy näin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakkis vappuna.
CIubsq7.gif

mutta kuitenkin hyvää vappua! Juhlikaa kunnolla ja jos olette töissä hyvää työpäivää, jos vihaatte päiviä jolloin mikään ei ole auki, kohta ne on taas.

Aika hiljast on.. Hyvin kuvaa toi Chujangin preeriapallo meininkiä!

Saatana ne keillä on elämä jättävät meidät muut ihan yksin :jahas:

Itse olen hyvin oppinut sietämään tylsiäkin päiviä, jolloin ei ole mitään tekemistä. Silloin ei voi kun myöntää tosiasian, ei sitten tehdä mitään kyllä se päivä jossain vaiheessa menee ohi.

Alkuun saattaa tulla tylsää, mutta kun pääsee nukkumaan on aika rentoutua itse pyrin rentoutua vaikka uni ei tulekaan silmään.

Jos en ois flunssassa niin johan tässä aamulenkille joutais..

Jos en ois flunssassa niin johan tässä aamulenkille joutais..

Itse joutaisin, mutta eilen tuli käytyä ja sitä edellispäivänä joten on pidettävä vähän lepo päivää.

Oliko kenelläkään herättyään tääläinen olotila?

hangover_c_426432.webp

no kohti uutta nousua?

Perkeles!

- - - Updated - - -

Oo varovainen, ettei kukaan loukkaannu.

- - - Updated - - -

Kun painat ihimisten ilimoille niin mirkut saattaa holtittomasti liukastua.

Misson pohojalaasen iso maha?

Back
Ylös Bottom