Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä jämpteihin liikkeisiin tulee, Alko on kyllä siellä kärkipäässä. Siellä on aina kovin siistiä, pullot hyvässä järjestyksessä maittain/laaduittain. Myyjillä on hyvä itsehillintä: harvoin, jos koskaan, näkee Alkon myyjää työssään ympärikännissä.

Mulla meni maku siihen varautumishommaan, kun oli tikipoksille tallentunut satoja gigoja maksukanavilta kaapattua striimiä. Ja se meni sitten rikki.

Itse olen varustautunut kyseiseen skenaarioon vain harjoittamalla mielikuvitusta, ja tallentamalla jääkaappiketjusta valitut palat koneelle. Kyllähän runoilijoillakin pitää joku muusa olla luovuuden tukahtuessa.

Mä tallennan kanssa tuonne hypotenuusaan parhaita paloja oikeasta elämästä. Esim Amica-lounasravintolan tarjoilijattaren pikkuhousujen pesulapun näkyminen säilyy siellä ikuisesti (kirjopesu, 40C, saa lingota).

- - - Updated - - -

AAahhhh

- - - Updated - - -

Mutta kyllä tuo aikuiviihdekieltolakivarasto pitäisi olla semmosessa muodossa että se ei olis riippuvainen infrasta. Esim sähköverkkojen romahtaminen tekee tikipoksilla olevan kokoelman turhaksi. Ellei ole häkkärissä diesel aggregaattia.

- - - Updated - - -

En tiä perkele.. pitäsköhän ottaa parhaat palat ihan paperille ja vaikka viedä liikkeeseen laminoitavaksi..

Paljonkohan menisi papera, kun tulostaisi vaikka 300 GB aikuisviihdettä sellaiseksi paperianimaatioksi, jossa vaan plärätään papereita.

Nokkelana miehenä ostaisin toki ensin paperifirman ja tulostuskasettiyrityksen osakkeita.

Vappu, vappu, vappu!

Munkki, munkki, munkki!

Eilen tuli otettua tosin varaslähtö. Söin pyynikin näkötornilla yhden munkin ja nyt mukaan otetun vuoro.

Poikakin pulputtanut valmiiksi ja kirkastuminen suoritettu.

Voikohan käydä niin että laittaa vahinkossa työsähköpostiin jonkun tänne tarkoitetun asiapitoisen viestin?

Mitä minä sitä Murphyä tunnen, niin tämä tapahtuu väistämättä jossain vaiheessa ihan itsestäänkin. Tarttee vaan toivoa, että siinä viestissä ei kovasti hauku niitä ns. vittunaamaisia asiakkaita.

- - - Updated - - -

Mä juon vaan simaa. En oo ollu kännissä kohta yli vuoteen ja tupakkaa en oo polttanu 4 kuukauteen elämä on fressii peruskuntokin noussut.

Mä oon ollut kännissä viimeksi kaksi viikkoa sitten, mutta tupakkaa en ole polttanut kolmeen vuoteen. Elämä on kyllästetty säilöntäaineilla, kuten kunnon elämän kuuluukin.

Meinaako kuntit kattoo huomenna jääkiekkoa?

- - - Updated - - -

Mä saatan kääntää takkini ja katsoa matsin. Siitä huolimatta että tulee mainosteeveen puolelta.

Tuoko sen sinulle käteen sohvalle mm. ulkomailla ja kotimaassakin pantu vaimoke?

Negative. Tässä on pelkona se pilaamisefekti, kun tuo on kaadettava lasiin oikealla tavalla ja aineesta riippuen hiivoilla tai ilman.

- - - Updated - - -

Löin äsken muutamalla tonnilla ostowarrantteja vetoa Nokian nousun puolesta, kun on osarin johdosta painunut sen verran komiasti.

Missäs ohjelmassa sanottiin että "viis eri kissaa". Mitä vitun järkee siinä on? Totta helvetissä ne on eri kissoja jos niitä on kerran viis. Voi vittu sentään. Kyllä niin paljon turhaa puhetta mahtuu mainoskanaville!

Back
Ylös Bottom