Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on,muistaakseni:

viinaa, 1litra
olutta, 3litraa

- - - Updated - - -

käteisellä saa sitten kapakasta:lisää

- - - Updated - - -

jos nuo ei riitä pahoina päivinä

Minulla on, muistaakseni:

Viskejä 3 pulloa
Muuta viinaa 4 pulloa
Shampanjaa naisille 1 pullo

Eli, odotan päivää milloin repäisen tipattoman poikki. Voi ehkä olla etten ihan kaikkea samana iltana saa tuhottua.

Voiko tipattomalla harjoitella tipattoman lopettamista? Jos jännittää sen tipattoman loppuminen niin saako ottaa rohkaisuryyppyä ennen kuin varsinaisesti lopettaa tipattoman?

Mulla oli joskus laatikko lonkeroa jääkaapissa.

- - - Updated - - -

1,5 vuoden jälkeen kaadoin viemäriin kun muija vittuili että vie tilaa. Ja oli niistä päiväyskin mennyt aikoja sitten.

Mulla taitaa nuo 20 litraa jakautua kutakuinkin 1 litra votkaa, 2 litraa rommia, litra giniä ja loput 16 litraa viskiä. Konua on joku tippa pullon pohjalla ja tequilaa varmaan alle 0,5 litraa.

Ette kai te vaan ole siellä sortunut samaan kuin itse äsken sorruin. Tein siis ihan reippaasti töitä näin työn juhlan aattona. Ei tällainen peli vetele. Taitan ottaa tirsat.

Minä ainakin vietän koko työpäivän ansiotöiden parissa

eli teen työtä ainakin,lähes,kokoajan aina kello 1600saakka

- - - Updated - - -

maksan myös jokaisesta tienaamastani eurosta veromarkat

Te ootte kyllä varautunut kieltolain mahdolliseen uuteen tulemiseen verrattain heikosti.

- - - Updated - - -

Nyt tarttis kyllä saada vetää pienet tirsat, jotta jaksaisi illall vähän valvoa.

Mä juon vaan simaa. En oo ollu kännissä kohta yli vuoteen ja tupakkaa en oo polttanu 4 kuukauteen elämä on fressii peruskuntokin noussut.

Back
Ylös Bottom