Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En haistele omia niveltaipeitani.

- - - Updated - - -

Muiden kyllä. Olosuhteiden pakosta.

- - - Updated - - -

Esim. salilla. Tai kaupan kassajonossa.

- - - Updated - - -

Myös muut kuin niveltaive-eritteet ovat usein edustettuina.

Ne jotka haistelee hikisiä säkkiä ilman käsiä, on kovia jätkiä.

- - - Updated - - -

Omia. Toim.huom. Omia.

Tulee melko voimakas aromi kun käsipelin jälkeen nuuhkasee. Samoten se hien hajuinen huone samaan aikaan tunkkainen ja lämmin, joskus aikoinaan kun mulla oli kone auki koko päivän kesähelteellä, voi veljet oli kotoinen tuoksu. :)

Itse eläinten haarovälejä nuuhkin.

Erityisesti metsässä kun näkee karhunpentuja, niin heti juoksemalla kimppuun ja nuuhkimaan.

Tällä saa yleensä elämään sitä kaivattua jännitystä.

Mein gott!

Tänään saapui laukku joka jättää toiseksi jopa Irman Sakari Östermalm-veskan.

13817842.jpg

Fits like a glove.

Tiiättekö mikä on Vappu Pimiän alter ego? No Peppu Kipiä tietysti.

- - - Updated - - -

Itse en niin Vappu-juhlasta välistä. Työväen juhla? En tekis päivääkään töitä jollei olis pakko.

- - - Updated - - -

Kerran vappuna mansessa joku samperi ohi kävelevä haalarihemmo yhtäkkiä kilju mun korvaan. Tönäsin sponttaanisti ja sit se koitti heittää tölkillä. Jonka jälkeen lähti vikkelään karkuun. Jäin wtf ilmeellä kattomaan, että mitä just tapahtu.

Ei kai siinä vapussa mitään muuta ihmeellistä enää aikuisena olekaan kuin ylimääräinen vapaapäivä.

Tai no, kylllähän minä aion muutaman maukkaan oluen, ehkä pari lasia viiniä, vähän viskiä ja sitten ihan mitä vaan juoda ja heilua takapihalla serpentiiniä paljaskikkelin ympärillä ja ilmapalloja sidottuna korviin samalla vappupilliin puhallellen. Kolmelta yöllä.

- - - Updated - - -

Mutta tuo nyt on normi-torstain settiä.

- - - Updated - - -

Todellisuudessa taidan mennä 22:30 nukkumaan, kuten normaalistikin. Väsyttää niin perkemasti ja huomenna voisi vaikka jääkiekon ohessa harrastaa noita läträys-aktiviteetteja.

Kyllä sellaisessa semi-tukevan ja keskimiedon humalatilan välimaastossa kuitenkin elämä näyttäytyy kauniina kuin aamukasteessa helmeilevä neitseellinen nurmikko.

Vapun vietto on tosiaan kommareitten hommaa. Mutta kyllä kai sitä sen verran voi tavan vuoksi hapanta maistaa, että saa paremmin nukuttua munasillaan siellä orapihlaja-aidassa.

- - - Updated - - -

Anteeksi paljaskikkelinä.

- - - Updated - - -

Myös naapurin rouvaa täytyy kehua seksuaalisanoilla sen miehelle.

Mulla on tallissa varastoituna kaksi kokonaista GN13 RO -levyä, ja ja ja ja n. 1½ GEK13 RO -levyä. Remonttitarpeisiin.

- - - Updated - - -

Eihän sitä koskaan tiedä, milloin iskee vastustamaton himo levyttää!

minulla on pahanpäivän varalle, onely:

viinaa
rahaa

täytyykin hakea vähän kyprokkia varastoon... jos joutuu joskus korjaamaan niin on sitä samaa sitten olemassa. 10 levyä.

Näin on, ei vara venettä kaada. Ainakaan, jos vene on kuivalla maalla.
Itsehän vaihtelin tuossa männä kuukautena sisäovien kahvat, kun halvalla sain. Ostin muutaman ylimääräisen, jos katsos menee rikki tai maalit lähtee, niin on sitten varastossa.

minulla on pahanpäivän varalle, onely:

viinaa
rahaa

Katselin viime viikonloppuna viinakaappia ja laskeskelin, että kuinka monta pahaa päivää ne riittäisi. En muista varmaksi, mutta pulloissa jäljellä olevien väkevien juomien määrä oli 20 litran pintaan. Viiniä muistaakseni 5 punaista ja muutama valkoinen ja vaffoja olusia 30-40 pulloa sitten jotain liköörejä sun muita päälle jokunen pullo.

- - - Updated - - -

Minulla on vaan paha tapa pitää useampaa viski-pulloa kerralla auki. Savuisista kavereista ehtii vähän aromit huveta, kun joutuvat olemaan liian kauan auki. Tarttis varmaan juoda enemmän.

Back
Ylös Bottom