Saatana mitä vatsanväänteitä kun laiskana vetäsin puuroa ja raejuustoa naamariin. Viisas valinta.
Olisiko jääneet vatsanväänteet tulematta, jos olisit imaissut tuon satsin naamioon vähän aktiivisempana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatana mitä vatsanväänteitä kun laiskana vetäsin puuroa ja raejuustoa naamariin. Viisas valinta.
Olisiko jääneet vatsanväänteet tulematta, jos olisit imaissut tuon satsin naamioon vähän aktiivisempana?
Millailla tuosta voi saada vatsanväänteitä. Eikös tuo ole melko neutraalia muonaa. Itse vetänyt tuota komboa joka aamu about viimeiset 10 vuotta.
Itse vedin myös aikanaan nuorempana vakiona aamupalana puurot monen vuoden ajan mutta nykyään vatsa ei kestä pelkkää kaura/ruispuuroa saatika sitten jos heitän mukaan raejuustoa/rahkaa. Ajattelin tänään taas kokeilla mutta välitön reaktio tuli.
Läppärireppu on syönyt mun suhvelit!? Pelkät paperit jäljellä :(
Myydään suklaapatukoita syövä reppu, halvalla.
Vieläköhän ehtisi kiljut valmistua vapuksi? Jos laittais vaikka turbohiivaa. Tai Suosikin hengessä kultaturbotimanttihiivaa.
Jos et kauppaan kerkiä, niin eventa varmaan voi lähettää luomuhiivat.
Jos et kauppaan kerkiä, niin eventa varmaan voi lähettää luomuhiivat.
- - - Updated - - -
Ei tää nyt käy multa yhtä luontevasti ku Siikkeriltä.
Ettei olisi käynyt niin kuin eräälle nimeltämainitsemattomalle, jolla suli tsokolaatit läppärin sisään...
Pulloon vielä tyylikäs etiketti "Château de Vulva 2015".
Hyhhyh, menipäs likaiseksi.
Ne oli eri lokerossa läppärin kanssa, ei valitettavasti sekään teoria mennyt läpi. /me pui nyrkkiä repulle
Meillä on muuten täällä Porissa tuon niminen rakennus. Suomeksi tosin. Sellainen sairaanhoitajaopiskelijoiden asuntola.
Mulla oli kaverinkaveri joskus sivarina Pimppilinnassa. Ei kuulemma joutunut elämään sinä vuonna puutteessa.