Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos se tulee jostain muualta kuin Yleltä niin vastaus on: ei.

- - - Updated - - -

Ai etän että!

Tehdäänkö teistä semmoinen reality-ohjelma valtionrahoitteiselle valtakunnalliselle televisiokanavalle? Viettelysten Putkiremontti Taloyhtiössä Alasti Miljonääriksi?

Täytyy tähän saada vielä joku lauluhomma ja jo tuossa nimessä pitäis mainita tissit!!

- - - Updated - - -

Tissit - tuo maailman ihanin palindromikaksikko

- - - Updated - - -

tissit tissit tissit...

Taas täälä puhutaan tisseistä.

:nolo:

O-ou. Kiinni jäätiin, housut kintuissa. Mutta vain tsymboolisesti. Paitsi Max131.

- - - Updated - - -

Ultimeetsia onkin tuollaista perinteistä huumeidenkäyttäjänykynuorisoa, asenne on tuo mulle-kaikki-heti-nyt. Ei mitään arvostusta pienelle heruttelulle ja kiusoittelulle, tai tipoittain kliimaksiin etenemisestä.

Ultimeetsia onkin tuollaista perinteistä huumeidenkäyttäjänykynuorisoa, asenne on tuo mulle-kaikki-heti-nyt. Ei mitään arvostusta pienelle heruttelulle ja kiusoittelulle, tai tipoittain kliimaksiin etenemisestä.

Siis anteeksi mitä, minähän nimenomaan en ole siinä huulilla koko ajan kärkkymässä että koska tulis jotakin vaan rauhallisesti odotan että toinen osapuoli on valmis.

Siis anteeksi mitä, minähän nimenomaan en ole siinä huulilla koko ajan kärkkymässä että koska tulis jotakin vaan rauhallisesti odotan että toinen osapuoli on valmis.

Liittyikö tää sukupuolinussintaan ja/tai Game Of Bonesiin ?

- - - Updated - - -

Olen alkanut muuten seuraamaan tuota Penny Dreadfulia. Varsin katsottava omaan makuun.

Back
Ylös Bottom