Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on vaan Asidofilus-Bifidus -kortti. Mää saan kaiketi juoda piimää.

- - - Updated - - -

Mutta mitä luulette, onko futerin koulutuksessa joku tosi ATK:n näköinen nainen, jolla on rumat silmälasit ja rasvainen pipo. Sitten kun se menee illalla kotiin ja ottaa ATK-vaatteet pois päältään, sieltä kuoriutuu ns. hemaiseva kinkku ts. aikamoinen minkki l. kuumottava kissa ?

Onks kellään CK-korttia? Se tarvitaan Canesten Kompi voiteen levittämiseen. Puikko sisäiseen helpotukseen.

Arvaas mitä. Mulla sattuu olemaan jalassa CK-farkut. Lasketaanko tää ?

- - - Updated - - -

Vituttaa muuten, kun tilasin tuossa perjantaina ulkomaankaupasta autoon osan, joka luvattiin toimittaa 2-3 vrk:n kuluessa. Vielä ei ole kuulunut edes lähetystunnusta, joten laitoin infoa, että jos eivät ole lähettäneet, perun kaupan ja haen kivijalkakaupasta osan, kun tartten sen torstaiksi. Eivätkä perkeleet vastaa sähköpostiin. Olen odottanut jo ainakin 3 minuuttia. Ihme touhua. Kohta lähtee saatana PayPal disputea menemään.

Näkyyhän nuo kisat maikkarilla ilmaiseksi. Ei siinä mitään maksukortteja tarvita.

ei näy kun kotimaamme pelit,onely

sillon kun kisat tulivat kunnon kanavalta(YLE) näkyi joka päivä ainakin kaksi peliä,pelasi suomi tai ei:ilimaaseksi

lisäksi mainoskatkot kunnon kavalla:negative

- - - Updated - - -

sillon kun kisat tulivat kunnon kanavalta(YLE) näkyi joka päivä ainakin kaksi peliä,pelasi suomi tai ei:ilimaaseksi

tuohon aikaan tulikin kisoja seurattua tiiviisti, oli huomattavasti mielenkiintoisempaa, kun näki myös miten muut pelaa

- - - Updated - - -

mainostelevisio pilasi:kaiken

Mulla on vaan Asidofilus-Bifidus -kortti. Mää saan kaiketi juoda piimää.

- - - Updated - - -

Mutta mitä luulette, onko futerin koulutuksessa joku tosi ATK:n näköinen nainen, jolla on rumat silmälasit ja rasvainen pipo. Sitten kun se menee illalla kotiin ja ottaa ATK-vaatteet pois päältään, sieltä kuoriutuu ns. hemaiseva kinkku ts. aikamoinen minkki l. kuumottava kissa ?

On. Ja se leikkii illalla tyynysotaa kämppiksensä kanssa. Pikkuhoususillaan.

ei näy kun kotimaamme pelit,onely

lisäksi mainoskatkot kunnon kavalla:negative

- - - Updated - - -

tuohon aikaan tulikin kisoja seurattua tiiviisti, oli huomattavasti mielenkiintoisempaa, kun näki myös miten muut pelaa

- - - Updated - - -

mainostelevisio pilasi:kaiken

Kommunisti.

- - - Updated - - -

On. Ja se leikkii illalla tyynysotaa kämppiksensä kanssa. Pikkuhoususillaan.

Ja sitten ne ammuskelee oliiveita navasta ja syö niitä, kun niille tuli tyynysodassa tosi kova nälkä. Suolaisen-.

Funtsein tossa, jos whatsappaa anopin kanssa sillontällön, niin onko mahollista että vahingos pistää sille hävyttömyyksiä. Jos joskus harvoin kaverille pistää jottain hävytöntä. Yleensä en hävyttömyyksiä päästele. Mut noin hypoteettisesti.

Funtsein tossa, jos whatsappaa anopin kanssa sillontällön, niin onko mahollista että vahingos pistää sille hävyttömyyksiä. Jos joskus harvoin kaverille pistää jottain hävytöntä. Yleensä en hävyttömyyksiä päästele. Mut noin hypoteettisesti.

Murphyn laki pätee tässäkin: "Jos on mahdollista lähettää redbull-höyryissä anopille gigulin kuva, se lähtee ihan itsestään".

On kova riski. Ja jos se anoppi onkin kyllästynyt homosohvailevaan puolisoonsi, niin löydätkin itsesi tuuttaamasta muutakin kuin hänen Hondaansa.

Hmm. Eiku lähin siltä kannalta, että olin pakotettu lähettämään kaverille 'leipuri hiiva' videon whatssapilla. Siinä leivottiin kyllä. Miks se oli mun puhelimessan niin löytyy selityksiä kyllä. Mutta jätetään aihe tähän.

Leipuri Hiivan pitäis mennä johonkin markkinointikoulutukseen ja miettiä tuota nimeä uudelleen. Mulle se nimi tuottaa vähän samanlaisia viboja kuin vaikkapa "Leipuri Syfilis".

ps komppaan Ekstremeä, älä lähetä anopille kuvaa gigulistasi

- - - Updated - - -

"Leipuri Perseenhaju"

Tuli mieleen tuosta kun Kontsa lähetti vahingossa anopilleen kuvan erektiostaan, että mikä on teidän muiden pahin puhelin kommellus?

- - - Updated - - -

Ja vielä siinä appiukon FXVCCXXGAYSOFA:n päällä kontillaan.. voi herrajumala..

En kyllä muista puhelinkommelluksia oikein. Johtunee siitä, että itsehän en tee virheitä. Mutta minulle lähetettiin kerran viesti, jossa minut käskettiin hakemaan ilmeisesti joku nainen kaupungilta ja vähän äkkiä, kun tulee paskat housuun.

Huomasin viestin vähän myöhässä ja vastasin, että nyt taisi tulla väärään numeroon. Toivottavasti tieto ei tavoittanut oikeaa hakijaa liian myöhään.

Minäkään en tee puhelimessa virheitä. Kerran kyllä rauhoittelin hysteeristä NAISihmistä puhelimessa ja olin kovin empaattinen. Sitten kun se helvetti alkoi viimein olla ohi ja lopeltiin puhelua, niin linja jäi juuri ratkaisevaksi pitkäksi aikaa vielä auki. Se kuuli kun sanoin itselleni että "Voi Jumalauta". NAISten tunteet on kyllä hirveitä.

- - - Updated - - -

Sama ralli alusta.

- - - Updated - - -

Saakos kuka tahansa ostaa eetteriä?

Minäkään en tee puhelimessa virheitä. Kerran kyllä rauhoittelin hysteeristä NAISihmistä puhelimessa ja olin kovin empaattinen. Sitten kun se helvetti alkoi viimein olla ohi ja lopeltiin puhelua, niin linja jäi juuri ratkaisevaksi pitkäksi aikaa vielä auki. Se kuuli kun sanoin itselleni että "Voi Jumalauta". NAISten tunteet on kyllä hirveitä.

- - - Updated - - -

Sama ralli alusta.

- - - Updated - - -

Saakos kuka tahansa ostaa eetteriä?

Naiset on hassuja.

Mun mielestä eetteriä saa kyllä ostaa. Ihan varma asiata en ole, mutta voihan sitä aina itse tehdä.

- - - Updated - - -

Jos siis tarkoitat etyylieetteriä.

Hmmm enpä ole tehnyt ikinä eetteriä. Jos nyt pitäis ihan ilman ohjetta lähteä sitä säveltämään, niin tekisin varmaan sen niin, että ostaisin Alkosta pullollisen viinaa. Valmista.

Vähän rikkihappoa kaveriksi, niin taitaisi olla kamppeet valmiina. Jos oletetaan, että toi viina on puhdasta viinaa.

- - - Updated - - -

Jokos olette muuten saaneet tiedot veronpalautuksista ?
Itsehän olen tänä vuonna maksanut aivan vitusti liikaa veroja. Hyvä minä!

Vähän rikkihappoa kaveriksi, niin taitaisi olla kamppeet valmiina. Jos oletetaan, että toi viina on puhdasta viinaa.

- - - Updated - - -

Jokos olette muuten saaneet tiedot veronpalautuksista ?
Itsehän olen tänä vuonna maksanut aivan vitusti liikaa veroja. Hyvä minä!

Tuli kyllä tiedot ja olin kyllä pikkusen pettynyt. Olen maksanut vain jonkin verran liikaa veroja.

- - - Updated - - -

Viime vuonna olin maksanut vielä aika vitusti liikaa veroja.

- - - Updated - - -

Veronpalautus - tuo loppuvuoden ihana ilmainen raha

Back
Ylös Bottom