Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osuva vertaus kuomaseni, osuva vertaus.

Osaattekos muuten sanoa, mahtaako kannattaa tänään treenata, kun on huonosti parantunut haava peukalossa, pikkurilli kipeä ja väsyttääkin melkoisesti. Eikös tässä ala olemaan sellaiset oireet, että ylikunto kolkuttelee ovella, jos tähän nyt kuntosalijumpan lykkää ?

Tosi hyvät ja perustellut syyt jättää treeni väliin. Itse jättäisin. Sekin on hyväksyttävää jos televisiosta tulee Francon aika - näin me sen koimme, juuri kun pitäisi lähteä salille.

- - - Updated - - -

Ylä-asteiässä yks mun kaveri lintsas kun tuli Alberto Tomba televisiosta.

- - - Updated - - -

Voi sviddu se on muuten jalkapäivä. Kertokaas kuntit mikä on vipuvarsiprässi? Onkohan mun salilla edes semmosta?

Ei saakeli, kyllä se on niin, että kai se on treenattava kuitenkin. Tuo vappu kun tulee sotkemaan kuvioita tuohon viikonloppuun, niin ei oikein kehtaa katsoa perssilmää pytyn vesiheijastuksesta, jos menee tän viikon yhdellä treenillä.

- - - Updated - - -

Voi sviddu se on muuten jalkapäivä. Kertokaas kuntit mikä on vipuvarsiprässi? Onkohan mun salilla edes semmosta?

Semmonen vitun nitkutin, jossa kelkka ei liiku vaan painot vaan heiluu kun potkit menemään.

- - - Updated - - -

Pekka näyttää:

- - - Updated - - -

Tai sitten taisitkin tietää tämän, mutta jekutit kertomaan, kuka ihme tällaisia käyttää...hmmm.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Menkää salille, mut älkää reenatko, jutelkaa ihmisille, vaikka vaalituloksesta, tai eturauhasongelmista, nimenomaan siitä ettei niitä ole, suihkun kautta kotiin.

ei jutella

- - - Updated - - -

lavvantainkin baarireissukin meni suuriltaosin:puhumatta

mitäs sitä tuolla pohjalla jossai kuntosalijumppasalissa rupeis juttelemaan?

- - - Updated - - -

mietin tässä juuri, että jokohan viimeisestä suorituksestani jalkaprässillä on kulunut yli 10vuotta?

- - - Updated - - -

Minulle riittää taka- sekä, että sekä etu-kyykky

jalkajumpaksi

- - - Updated - - -

se myös korvaa maven

- - - Updated - - -

onne vaan kovia:liikkeitä

Joku setä mainosti tänään salilla Karvaperseiden Liidokkikerhoa. Musta se olis kyllä oiva kerho tämänkin ketjun MIEShenkilöille.

Kyllä tuo alkuun heitettyyn sananvaihtoon vähän repesi vaikka Soini ja Arhinmäki kyseessä olikin :D

Jag tycker om sveska rock och roll musiik

[video=youtube_share;9EXD-uWAoN0]http://youtu.be/9EXD-uWAoN0[/video]

- - - Updated - - -

Kyllä tuo alkuun heitettyyn sananvaihtoon vähän repesi vaikka Soini ja Arhinmäki kyseessä olikin :D

asiallista keskustelua, onely

joku pyysi

oliko hän Calle

Kuulin myös kaupassa että kantamani laatikko, paketti, lava tai millä nimellä huutelijat sitä ikinä kutsuivatkaan oli väärän mallinen. Se oli sitä halvinta.

- - - Updated - - -

Luultavasti tämän ja pukeutumiseni takia minulta tarkastettiin paperit. En muista milloin se olisi käynyt oluen vuoksi.

On se kuitenkin vielä yksi harvoista sensuroimattomista, tai vain vähän sensuroiduista, medioista. Esim. hs ja mtv3 sensuroi julkaisemiaan juttuja ja jättää joitakin kokonaan julkaisematta.

Tiedä häntä. Kyllä sinne aika kakkaa sekaan mahtuu. Ampparista ajankohtaiset vaan nykyään ja ei ole syytä enään eksyä IL tai IS sivustoille. Tarkoittaa enemän klikkauksia tältä päätteeltä MV!!?? :lle :)

It's not my cup of tea - Se ei oo mun tee kuppi? You're my cup of tea - sinä olet tee kupposeni?

Hassuja noi englantilaiset.

Nyt ois juotu sufeet eli sumpit eli kaffeet eli kahvit, tsufendeerukset, rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Seuraavaks ehrmann maitorahka 0,2 % rasvaa, kaurahiutaleet 2 dl, ruisleipä yks viipale kinkulla ja juustolla, kaks lasii maitoo + omega 3 + d-vitsku + monivitskut ja magnesium nassuun.

Back
Ylös Bottom