Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt tais mennä väärään osoitteeseen, jos Xtremen tissit alkoi kihelmöimään. Joku ropellipää on taas laittanu piuhat ristiin. Tais olla Porin Pantteri ite, sehän on alan miehiä. Ryöstökaapelilla otti kihelmöinnit itelleen. Porsastelua, sanon minä.

Ei tisseissä.

- - - Updated - - -

Hmm, onkohan se kahvimäärä paljon vai vähän? Ensin pitäisi arvioida Panun tilavuus... Omakeksimällä viikko käyntiin!

Ja eikös noita 14-vuotaiaitakin ole aika montaa kokoa ?

Hitto kun olisi helppoa mennä vaatekauppaan. "Otan tuollaset tummat 33v farkut".

Moccamaster, 10 kuppia :D
Olen standardikokoinen 14-vuotias! 20150427_115930.webp

Minä voisin nauttia yhdet Panu-tytön kupposelliset. AHAHHAHahahhaha täysin omaa tuotantoa

- - - Updated - - -

Toivottavasti nakkeri ei saa koskaan jujua näistä vitseistä, alkaa kertoa vielä ominaan. vrt Ekstremen tissienkihelmöinnin koplaus

kuska,kuntit,olette viimeksi kirjoittaneet käsin omaa tuotantoa

Pitäisi olla reality-sarja, jossa Panu-tyttö, Mustan Pörssin Topi ja Simo Vaatehuoneelta panevat tuulemaan. Sotkan poika voi katsoa ja oppia.

Mä katsoisin joka jakson ja nauhottasin VHS-kasetille. Tämä olisi todellinen kulttuuriteko kaiken tämän hömppäpaskan keskellä.

- - - Updated - - -

Siinä ei Gardemaister -tuolit pysy perässä.

- - - Updated - - -

Ollutkin vähän Ultimeetsiaa tässä ikävä!

- - - Updated - - -

Se on varmaan tehnyt kaikkia aikuisten juttuja.

- - - Updated - - -

Esim töitä.

- - - Updated - - -

1288498723158.webp

Tässä vielä kuva ajalta, jolloin osattiin tehdä mainoksia.

Nyt tuli haikee olo ja huomasin että olen tavallaan myös luovuttanut: piti laskea paljonko markat on euroina. Olen pyrkinyt kauhistelemaan hintoja vertaamalla niitä markkoihin mutta se aika on näköjään nyt ohi. Eikä koskaan palaa.:(

Tämä on myös kyllä ajaton klassikko ja jotenkin tulee sellainen olo, että mainostoimisto ei ole ollut täynnä hipstereitä tätä suunniteltaessa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^aivan mahtavaa, siis tuo olvi mainos

- - - Updated - - -

Miksi minä en tuota Panu-tyttöä muista?

hmmm olitkohan silloin kohderyhmää..?
testataan:

a)olitko siinä iässä että olisit halunnut ostaa ulkomaalia?
b)tekikö sinun mieli vetää käteen joka kahdeskymmenes minuutti?

jos vastasit kieltävästi molempiin niin sinua ja Panu-tyttöä ei ollut tarkoitettu kohtaamaan

Back
Ylös Bottom