Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiku. Unohdin maantieteellisen sijainnin.

Jos vaikka tulee serkkulikka yökylään niin onhan niitä hyvä olla.

Saatana. Samassa työpaikassa kanssani työskentelevä henkilö pitää rariota päällä, ja siellä meuhkaa Vilkkumaan Maija. Kyllä minua vituttaa.

- - - Updated - - -

Kuka perkele senkin saatanan akan on päästäny valtakunnalliseen mediaan rääkymään, hä?

- - - Updated - - -

Adressitpistecomiin tehtävä adressi lakialoitteen puolesta, joka kieltää Maija Vilkkumaan olemassaolon.

- - - Updated - - -

Lievät pahoittelut voimasanojen ryöstöviljelystä edellisissä kommenteissa!

Eiku. Unohdin maantieteellisen sijainnin.

Jos vaikka tulee serkkulikka yökylään niin onhan niitä hyvä olla.

Eihän sitä serkkulikkojen tai -poikien kanssa mitään kondoomeja tarvita. Sukua kun ollaan.

Vappukin on tulossa niin niistä voi puhallella ilimapalloja. Minä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi vappupallojen puhaltelijaksi vokotin kanssa.

Jeesatkaa kuntit jeesatkaa, lupasin tehtä helssinkin herralle EKSELI- taulukon vielä tänään. Ei katsokaas:huvittaisi. Mitä keksis nyt joku hyvä konsti tähän...

- - - Updated - - -

Rautalankaa...

- - - Updated - - -

Ja tosta pikkusen kuulapäävasaralla perään... kyllä se vielä tästä...

- - - Updated - - -

Perkele jos ahdistaa niin geetä perään vaan riittävästä...

- - - Updated - - -

Ku ei vaan peukaloon..

Lähetä sille sähköpostia, että nyt ei pysty: ATK on rikki.

- - - Updated - - -

Ja perään toinen viesti: "eiku, oota soitan sulle kohta, tää ATK on nääs rikki."

- - - Updated - - -

Mikäs selittää sun musiikkimaun?

Siikkerin tapauksessa varmaankin runsas mopetilla ajo pakkasella iliman pipaa ja kypärää.

Mahdottoman hyvä idea. Laitetaan vielä että "se tulee sulle lehmävankkureilla alkukuusta, ATK-on nähkääs rikki".

- - - Updated - - -

"Peijooni"

Mahdottoman hyvä idea. Laitetaan vielä että "se tulee sulle lehmävankkureilla alkukuusta, ATK-on nähkääs rikki".

Toinen vähän modernimpi tapa lähestyä asiaa on ilmoittaa, että katsos, kun mulla on täällä tämmönen sininen ruutu. Ei tu mittään. Voi voi. Ai boottasinko...kuka se on.

- - - Updated - - -

Sitä mäkin pelkään. Olis kiva nähtä B-B vihta finaalissa.

Itseäni ei oikein kiihota tämä enään.

Itseäni ei oikein kiihota tämä enään.

-n.

Kuva liittyy:

11014665_10155513961385193_5759357752978001307_n.webp

No tylsäähän se toisaalta olisi, mutta olis Barcalle liian helppo mestaruus, jos finaalissa joku muu tulee vastaan.

ehtotan,kuntit,asiallista kieltä,onely

Minä aloitan

Harley-Davidson flhtcuse4 cvo ultra classic electra glide

- - - Updated - - -

siinä se on sohvanmallia

- - - Updated - - -

kelpasi päästellä ympäri keskieurooppaa

Back
Ylös Bottom