Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

UUUUuuuhhhhh! Long time no see!

- - - Updated - - -

Voihan vasemmistorotta. Nyt: salaattia ja jauhelihaa.

- - - Updated - - -

"Työstätykkääjät RY:n sääntömääräinen yhtiökokous peruutettiin vaisun osanottajamäärän vuoksi. Paikalle saapui vain yksi punatukkainen seinäjokelainen. Mainittakoon kuitenkin että frikadelliosasto oli kunnossa, pesukomuutista puhumattakaan" STT 24.4.2015

Sillähän on se punanen tukkakin! Kill it with FIRE! Sexuell FIRE!,

Ja sitten toivotaan, että Irmalla on noita lohharigeenejä, niin lopputulos on:

kaleeshi.webp

Mää haluaisin kyllä ehkä olla lohikäärme.

- - - Updated - - -

Vaikka sen suomenkielinen nimi on vitun kummallinen. Kas kun ei haukilisko.

Eijei joku reteempi jookos. Joku missä ei oo yhtään vitun mitään appsia mutta jolla voi lyötä naulan seinään. Ja ripustaa siihen naulaan kuvan poikaystävästään.

- - - Updated - - -

Semmosesta kalastus- ja moottoriurheilupoikaystävästä, ei siis mitään homoilua tahi sukupuolinussimista, hyijyi.

Pitäskö ostaa iiphööni? Mul on sgs3. Ja tää on jossai jumitilas janiivituhidas. Homokin vielä.

kyllähän Miehellä retina pitää olla

sekä taskussa että sekä kotona:sohvalla

sairasta..

- - - Updated - - -

Työn ei kuulu olla kivaa. Työ on pakko. Pakko on paras muusa.

Voi-i. Mä olen ihan tykännyt tästä, kun ei tuu niin usein nyrkistä eikä kukaan sano saatanan huoraksi. Tai ämmäksi. Joten tää on oikein lepposa paikka! Ja täällä viljellään runsaasti pieruhuumoria.

Voi-i. Mä olen ihan tykännyt tästä, kun ei tuu niin usein nyrkistä eikä kukaan sano saatanan huoraksi. Tai ämmäksi. Joten tää on oikein lepposa paikka! Ja täällä viljellään runsaasti pieruhuumoria.

Niin.. ihmiset tykkää niin eriasioista. Minulle taas olisi ideaalitilanne jos sanoittaisiin huoraksi ja saisi vielä rahaakin siitä. Eventalle joutuu aina maksamaan siitä käsittelystä.

Back
Ylös Bottom