Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanze oli viimeyönä näyttämässä mulle kuinka viikataan vaatteita. Se oli pettymys. Lisäksi ajoin... nurmikkoa. Ja sitten siihen jäi pari huonosti ajettua kohtaa. Sitten kannoin polkupyörää. En tiedä miksei sitä voinut polkea...

Teemalta alkaa ihanjust dokumentti joka käsittelee todennäköisyysmatematiikkaa. Voisiko la aamupäivää paremmin käyttää...tuskin.

Eikun ykkösellä onkin itse komentaja haastattelussa.

Ja vielä vääpeli Santeri.
sexy-fit-women-6.jpg

Teemalta alkaa ihanjust dokumentti joka käsittelee todennäköisyysmatematiikkaa. Voisiko la aamupäivää paremmin käyttää...tuskin.

Kiitos muistutuksesta...:thumbs:. Koko ikänsä noiden asioiden touhuten ja sitten kanssa duunia tehneenä, kiva katsoa: Miten muut sen tekevät...Kerran omassa duunissa toteutui todennäköisyys 1/ 4,3miljardiin. Joka on jo aika vähän. (Lähes, sama juttu, kuin kolikonheitossa 32 kruunaa tai klaavaa peräkkäin. Vaikkakin toki aina todarit 50/50. Silti...:hyper:

operaatio:renkaidenvaihto,etelleen vaiheessa

aikaa kulunut jo puolisentoista tuntia

pelkästään työvaihe "kivien irroitus talvikumien lamelleista" otti 49:minuuttia

suorittamatta:pesu

Mun pitäis kyllä tänään vaihtaa. Käy sääliksi noita talvirenkaita.

.. Ja ne pitää niin kauheeta meteliä ettei jaksa sitä enää kuunnella.

Nyt ne on kaikki vaihdettu ja pari autoakin pesty siinä samalla. Voitte pitää tunkkinne.
Asennusoluita: negative.

Lasagne aurajuustolla uunissa, ja jos tänään ehtisi vielä ampumaankin.

Back
Ylös Bottom