Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suusanna olis pe tavattavissa assjoella, täytyisköhän käydä etäältä,varovasti,vakoilemassa

- - - Updated - - -

En ole herr Seeker, mutta veikkaan Daruden Sändströmiä.

negative, sen jopa minä tunnistan

Minä jätän ääneni antamatta, kuten jokaisen tämän maan parasta ajattelevan tulisi tehdä.

perustele

- - - Updated - - -

kansanedustajiksi valittaisiin vain ne henkilöt jotka tulevat valituiksi heidän toimesta jotka eivät ajattele Isänmaamme parasta

Heeseeke kun on näitä teknomiehiä niin mikä on se biisi joka menee näin

tittititititiiti tittititititiiti

kuulin raariosta ohikävelymatkalla:eilen
Aika paha, en: pysty. Tuskin on ainakaan Mmmbob Malmström.

Tänään voisi käydä äänestämässä! :)
Hyvä.
Minä jätän ääneni antamatta, kuten jokaisen tämän maan parasta ajattelevan tulisi tehdä.
Ei hyvä.

- - - Updated - - -

Minä annan ääneni vasta virallisena äänestyspäivänä, kuten kunnon imiset tekevät

- - - Updated - - -

numero jonka piirustan on jo selvillä

- - - Updated - - -

se ei ole Suusanna Koski

Eikä Alatalo. No se taitaa olla eri piirissäkin..

Minun mielestäni äänestämisen tulisi olla pakko

siitä, kun jokainen antaisi äänensä tai protestiäänensä, syntyisi mielenkiintoinen kansanedustajisto

Mitäköhän sitä hamppi voisi tänään ravinnokseen nauttia? Ei tuu mitään mieleen. Lähiruokaloissa on makuhermoilleni sopimatonta apetta tarjolla, kuten maksapihvejä.

perustele

- - - Updated - - -

kansanedustajiksi valittaisiin vain ne henkilöt jotka tulevat valituiksi heidän toimesta jotka eivät ajattele Isänmaamme parasta

Kun äänestysprosentti painuu riittävän alhaiseksi aletaan suunnittelemaan uudistuksia nykyisiin vaalikäytäntöihin. Tällöin voitaisiin päästä siirtymään suoraan demokratiaan tai edes suljettuun listavaaliin, jolloin äänestäjä tietäisi mitä tai ketä hän on eduskuntaan äänestämssä.

Kansanedustajiksi ei nytkään pääse saatujen äänien perusteella, vaan puolueen äänestäminen on se ratkaiseva klikki. Puolueiden joukosta en taas löydä itselleni ainuttakaan todellista vaihtoehtoa.

Minun mielestäni äänestämisen tulisi olla pakko

siitä, kun jokainen antaisi äänensä tai protestiäänensä, syntyisi mielenkiintoinen kansanedustajisto

Tai sen voisi vihdoin ja viimein tuoda kivikaudelta nykyaikaan ja tehdä mahdolliseksi interwebissä. Olisi äänestysrosenttikin varmaan vähän eri.

- - - Updated - - -

Kansanedustajiksi ei nytkään pääse saatujen äänien perusteella, vaan puolueen äänestäminen on se ratkaiseva klikki. Puolueiden joukosta en taas löydä itselleni ainuttakaan todellista vaihtoehtoa.

Niin no, sehän siinä on kun yksikään ei ole tarpeeksi oikealla.

Kun äänestysprosentti painuu riittävän alhaiseksi aletaan suunnittelemaan uudistuksia nykyisiin vaalikäytäntöihin. Tällöin voitaisiin päästä siirtymään suoraan demokratiaan tai edes suljettuun listavaaliin, jolloin äänestäjä tietäisi mitä tai ketä hän on eduskuntaan äänestämssä.

Minun anaalyysin mukaan tämän viestin pohjalta:protestipuolue olisi sinun valintasi

Niin no, sehän siinä on kun yksikään ei ole oikealla.

Korjasin. Todellisuudessa, minun mielestäni voitaisiin purkaa koko vasemmisto-oikeisto -ajattelu ja käsitellä asiat asioina.

- - - Updated - - -

Minä en tiedä ketä äänestän. Liikaa ehdokkaita ja kaikki valehtelee yhtä paljon.

Kannattaakin vertailla vain puolueita, yksilöillä ei Suomen vaali- ja demokratiamallissa ole merkitystä.

Nyt on puhuttu niin paljon politiikkaa että tässä välissä futherille yhdet:
tn_hardbodies_30.jpg

Nuo vaalikoneetkin antaa aika ristiriitaisia vastauksia, pari vkoa sitten ylen mylly antoi puolueeksi kokoomuksen ja nyt kun kävi uudestaan näppäilemässä suht samoilla vastauksilla, puolue olikin keskusta :D

Minäpäs voisin äänestää Päivi Räsästä!

MUAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Ylös Bottom