Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijaijai paha homma. Kyllähän semmoset kynikset ärsyttää. Mitä lippalakkeihin tulee, en osaisi näyttäytyi ns pokkana suoralippaisessa mallissa. Jotenkin nuorekkaasta olemuksestani huolimatta siitä tulee vähän semmoinen olo kuin olisin julkisella paikalla naisten uimahousuissa (vrt KIRSTA SIEKFRIDS/kumiuima-asu) Remonttihommissa pidän mustaa jonkunfirman lippistä. Mutta kyllä siinä vaiheessa ihmisen mielestä on kadonnut ajatus talvisodasta kokonaan kun lippahatuille ostetaan oma kuljetuslaatikko.

- - - Updated - - -

tai selfietikku

onneksi minä käytän pitkiä hihoja ja pulttuja niin ei tule kenellekkään paha mieli

minun puolesta selfietikun paikka voisi olla ostajan persereiässä

Tämä on varmaan se seuraava villitys. Römpsäräpsyt, eli Römpsiet.

- - - Updated - - -

"Keppi hanuriin ja luuri kiinni ajastuksella, näin saat onnistuneen römpsien."

- - - Updated - - -

Ja miesten versio "rear naked nutsie".

Ei ole lakitkaan niin kuin ennen. Joskus niissä oli tyyliä.

10562100_1.jpg

Tuli mieleen vielä nykyajasta: menee liian pitkälle jos joka päivä syödään jotain eksoottista, esim banaania. Laivalla tuotua evästä saatana jokapäivä.

- - - Updated - - -

Tuli mieleen vanha työkaveri, joka osasi kaksi sivistyssanaa: banaani ja ilmakivääri

onneksi minä käytän pitkiä hihoja ja pulttuja niin ei tule kenellekkään paha mieli

Minä käytän välillä myös paitaa, jossa ei ole hihoja ensinkään. Varmasti tulee muille paha mieli. Mutta ei se minua haittaa.

Eilen minua vähän haittasi yksi hippi, jonka Iron Maiden teepaitaa, puuvillaista sellaista, ei oltu pesty sitten yhdeksänkymmentäluvun. Pisti nenään ja silmistäni valui vettä.

- - - Updated - - -

Siinä oli stantarti-malliset hihat. Tyhjää täynnä.

Nykyajassa on sekin vika, että kaikki nuoret on semmosia huumenuoria. Ja rumia.

- - - Updated - - -

Ja mulla on liian vähän rahaa, jotta voisin jäädä eläkkeelle. Nykyajan vika.

Jännästi oli taas Ameriikan poliisi nakuttanut 7-8 luotia yön Timon selkään, kun Timo oli juossut karkuun. Timolla oli takavalo rikki.

Nice "viinakaappi".

- - - Updated - - -

Siellä on sitä eksotiikkaa. Heinekeniä ja vallan Amstelikin.

- - - Updated - - -

Ai mut ne taitaa olla tyhjiä koristeita. Kätevää.

Tässä sitä koitetaan pitää yhteiskunnan tukipilareita pystyssä kun rumat huumenuoret vaan ottaa lippahatut päissään jonninjoutavia kenitaalikuvia römpsie-tikuillaan. Ja syö appelssiinia eikä perunaa.

Jos off-topicissa olisi naisia, heiltä voisi kysyä mitä mieltä ovat tyhjistä viinapulloista sisustuselementteinä.

Tuommoset tyhjät tölkit on hienoja hyllyn päällä ja siihen sitten vielä semmonen sohvapöytä joka on tehty katajakiekoista ja lakattu paksulla keltaisella lakalla. Huonolla pensselillä.

- - - Updated - - -

Ja paljon itsetehtyjä, sorvattuja koriste-esineitä. Ajaton ja klassinen sisustus on valmis!

- - - Updated - - -

Mä tunsin miehen joka keräs taskukelloja. Oli kerännyt jo yli 20 vuotta. Se oli siinä aikalaillakin kiinni, mutta jonkinverran laiska: kokoelmaan oli kertynyt vasta yksi taskunauris.

Mää en taida keräillä mitään. Harmillista, pitäis varmaan. Sais elämään iloa.

Edit, keräänpäs! Viissenttisiä on yks alapäässä ja muutama kymmenen kilolooraa possussa.

Back
Ylös Bottom