Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hommat tältä päivältä jo noin ja mää oon näin! Ohjelmassa seuraavaa: Matojen tilannetsekkaus, jauhelihan katselmus kun se sulaa, arjen ikäviä askareita kuten pyykkäystä, jauhelihapihvien valmistus, syömistä, sumpin pihistys, ajo verkkokauppaan, hakemaan maitua ahlmanilta, sulkapallon peluuta 1 hour, suihku, iltapuhteita ja sitten nukkumaan meno. Päivä on näköjään jo pulkassa. Mitäs huomenna...

Huomenta kuntit.

On kyllä tosi tikkusta hommaa näin pääsiäisen jäliltä.

- - - Updated - - -

Tekis mieli virkistäviä juomia.

- - - Updated - - -

Yritin huutaa pääsiäisenä moottoripyörää huutokaupasta. Ei onnannut.

- - - Updated - - -

Onko teillä ollut ikinä semmosta fantasiaa että harrastaisitte jotain seksuaalista identtisten kolmosten kanssa? Minulla ei.

- - - Updated - - -

Minä haaveilen vaan semmosesta että kuumat identtiset kolmoset olis laittamassa gyproccia mun seiniin. Ja katselisin vaan kun ne vetää levyä kiinni timmeine pyllyineen enkä ite tekis yhtään mitään.

Kun työnteko ei maita, kannattaa muistaa niitä kaikkia työttömiä raukkoja, jotka kotonaan lipittävät olutta, pelaavat xboxia, levyttävät seinää identtisten kolmosten kanssa ja huokaista helpotuksesta. On se mukava maksaa näiden kotona olevien elämä ja harrastukset. Sitten on hyvä kääntää toinen poski ja ottaa siihen pieni kullin läpsäytys verottajalta.

Mulla on ollu monesti just tommosia fantasioita, että justiinsa tommoset identtiset kolmoset tekis hommia mun puolesta. Ja hommilla en tarkoita nyt niitä hommia. Mut esimerkiksi juuri kyprokin ja muiden rakennusmateriaalien asennus_hommat on niitä mielellään ulkoistettavia hommia.

Ja jos sais vielä toivoa, ja saahan sitä kun itte itelleen fantasioi, niin niillä olis erittäin, erittäin pulleat ja kiinteät TISSIT siinä tiskissä koko ajan. Ja sitten kun vetäsis kipsiraspilla vähän kulmasta pois niin sitä kipsipölyä olis siinä tissivakosessa ja sitten sitä pitäis siitä vesiruiskulla ruiskuttaa pois. Se olis kätevästi siinä se vesiruisku aina valmiina, ja sitten niitä munkkeja pitäs tietysti öljytä ja rasvata, kun se kipsipöly on semmosta paskaa että se kuivattaa kiimasimmankin kosteikon.

Huh, taidanpa tästä suoria kahville.

- - - Updated - - -

Ja ei, en oikeasti fantasioi siitä, että NAISet tekis MIESten töitä.

- - - Updated - - -

Smile a bit pussycat.

Voiko sitä nyt edes bodariksi sanoa.

kovemmas kunnos kun kukaan:meistä

vai olisiko täälä vapaaehtoisia kyseiseen ohjelmaan osallistujia?

- - - Updated - - -

kävin kattelemas vähän kuvia

ei ollut tullut myyntiin ensimmäistäkään ostettavissa olevaa moottoripyörää

Uuijuijuijui... Kyllä mieltä hivelee ajatus töitä tekevistä identtisistä kolmosista. Mutta sitten se idea jalostui vielä entisestään kun näin KIRSTA SIEKFRIDSin lauluesityksen kumiuimahousussa: jos ne oliskin jumalauta vielä NAISia!! Ne kolmoset.

- - - Updated - - -

mmmmm kuumat identissiset NAISkolmoset töissä...

- - - Updated - - -

Muutenki NAINen on kyllä kuuma ja tarkoituksenmukainen näky töissä

- - - Updated - - -

Vähän niinku suomenhevonen vetämässä auraa. Harmo!!! PPPPRRRRRRrrrrrr!!!!!!!

- - - Updated - - -

Esim lentoemäntä töissä. Nam.

- - - Updated - - -

Tai liikemiesNAINen.

- - - Updated - - -

Tai autonpesijäNAISet.

Ajatelkaapa Ultimeetsiaa siskojensa Irman ja Sanzen kanssa asentamassa kyprokkia ja ruiskuttamassa kipsipölyä pois rinnuksilta, tsaijaijiajia..

- - - Updated - - -

Tai pesemässä autoa, siten, että auto olis silti likanen vielä pesun jälkeen, ja omistajalla vasta likanen olo oliskin. Vaikka kaikki paikat on ollu märkinä justiinsa.

Ajatelkaapa Ultimeetsiaa siskojensa Irman ja Sanzen kanssa asentamassa kyprokkia ja ruiskuttamassa kipsipölyä pois rinnuksilta, tsaijaijiajia..

- - - Updated - - -

Tai pesemässä autoa, siten, että auto olis silti likanen vielä pesun jälkeen, ja omistajalla vasta likanen olo oliskin. Vaikka kaikki paikat on ollu märkinä justiinsa.

Kannattaa muistaa sitten ettei laita muuan e:llä alkavalle vahingossa kutsua. Tästä löytyy jo kuvamateriaali maailman tarpeisiin:

fatman.webp

Mutta miks naiset pesee aina auton todella pienissä bikineissä? Luulis että on ikävää kun viileä vesi roiskuu pitkin rintoja, litteää vatsaa ja reisiä, kastellen samalla myös pienen pienen bikinialaosan ja myös sen pyhimmän. Minä en tykkäisi tuosta tunteesta, mieluummin pitkälahkeista römppähousua jalkaan niihin hommiin että ei tarvii jumalauta palella.

- - - Updated - - -

Hupsua!

- - - Updated - - -

Pierusta tuli mieleen: jos tissuttelee keskiolutta kiirastorstaina, pitkänäperjantaina ja lankalauantaina, IKEAn kassi on liian pieni yhdellekään pierulle palmusunnuntaina.

Stantartikokoinen kassi joo, mutta on olemassa myös XXXL-kokoinen kassi samasta aiheesta. Siihen mahtuu kyllä isompikin päästö.

- - - Updated - - -

Sekin on kätevästi sininen. ei sitten erotu muiden pierukassien seasta.

Back
Ylös Bottom