Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aatelkaas, normaaliin aikaan kello olisi vasta 8.20...Mutta toistaalta, normaaliajassa töistä pääsyä joutuisi odottamaan tunnin pidempään...hmm...onhan tässä siis jotain hyvääkin.

Oma moponhaku-operaatio taitaa siirtyä pääsiäistä seuraavaan viikonloppuun, kun säätiedotuksia katselee. Kesägummeja voisi suunnitella pääsiäisenä alle.

Huomenta saatana. Käänsin eilen kellot. Tänään aamulla vitutti, kun unenpöpperössä en saanut mitään selvää niistä numeroista kun ne oli ylösalaisin.

Onkohan Futeri töissä?

On on, ei tulluna lotostakaan helpotusta tähän arkeen, vaikka oli varmat numerot käytössä.

mopokuume

Sekin, väärinmyymisen johdosta näin eilen unia yhteisistä hetkistä Japaniattaren kanssa. Kyllä harmitti melkein yhtä paljon herätä kuin silloin, kun näin unta siitä 1,3 miljoonan euron arpavoitosta, mistä se myyjä antoikin mulle vain 798e.

honda__cb_750_seven_fifty_1993_1_lgw.webp

Identical.

Aloin jo lämmitellä, notta pääsiäisenä hyppään selkään. Sun tarvii tulla mukaan. Kyllä kaks mahtuu kun toinen menee eka eteen sit toinen taakse.

Täähän on ihan niinku se vanha norsuvitsi, millä niitä mahtuu viis kuplavolkkariin?

- - - Updated - - -

Anopin sevenfisty

Hmmm täällä suht vakaa tilanne, toisaalta tilanne muuttuu hyvin herkästi kun muutaman päivän luisuttelee.

- - - Updated - - -

Huomenta saatana. Käänsin eilen kellot. Tänään aamulla vitutti, kun unenpöpperössä en saanut mitään selvää niistä numeroista kun ne oli ylösalaisin.

On on, ei tulluna lotostakaan helpotusta tähän arkeen, vaikka oli varmat numerot käytössä.

Sekin, väärinmyymisen johdosta näin eilen unia yhteisistä hetkistä Japaniattaren kanssa. Kyllä harmitti melkein yhtä paljon herätä kuin silloin, kun näin unta siitä 1,3 miljoonan euron arpavoitosta, mistä se myyjä antoikin mulle vain 798e.

Mitäs, onko Keimolanportilla syntynyt rakkaustarina tullut tiensä päähän? Jos siitä jäi kuitenkin jälki teidän suhteeseen, kun ryssit heti alkumetreillä sen kumolleen rekkapenojen naureskellessa vieressä..? Ei kannata kaataa ensitreffeillä.

- - - Updated - - -

Minä ostin viime kesänä Keimolasta kaks kertakäyttösadetakkia. Käyttämättä jäi, kuivat oli kelit.

Kyllä se tarina tuli nyt päätökseen. Jos sitä jossain vaiheessa ostais semmosen käyttökustannuksiltaan edullisemman pelin tilalle. Tulee niitä kilsoja niin perkeleen vähän, ettei tällä veroprosentilla kannata maksaa tyhjästä. Mieluummin heitän nekin rahat vaikka roskiin.

- - - Updated - - -

Mutta meillä on aina ne Keimolanportin muistot, ja lihapullat.

Kyllä sitä on paljon semmosia asioita, että heittää mieluummin rahat roskiin kuin että maksaa siitä hommasta. Esim se miimikon lasikupu- esitys on niin yrjöttävä ja kertakaikkiaan väsynyt että roskiin vaan rahat ja miimikko työkkäriin.

Tai taksin takapenkkien väliin vois myös tiputtaa ne vahingossa.

- - - Updated - - -

Paljonkohan sielä penkkien välissä oikein olis rahaa? Täytyypä ens kerralla ihan testiks katsoa, mahtuuko takin taskuihin kaikki mitä löytyy.

Kuulin just radiosta, että Herolta tulee tässä joku ilta "Nänni diaries, lastenhoitajan päiväkirjat"...Voi pojat.

- - - Updated - - -

Kelatkaa, lastenhoitajien nännejä prime timeen.

Herrasiunakkoon Johnyboy on täällä!! Onkohan naapuri päästänyt sen irti patterista? Vai onkohan se ollut kuopassa, jos naapuri suunnittelee tekevänsä Johnysta ittelleen uikkarit? Mitä luulette pojat?

Kyllä kaks mahtuu kun toinen menee eka eteen sit toinen taakse.

Näin minäkin oon aina sanonu.

Kukkuu naapuri antoi priipeidin tänne kellariin.

Ja Ultimeetsia aina niin suttuisine ja miestä halventavine juttuineen.

- - - Updated - - -

Vipitkin viety varmaan jonkun törttöilyn takia.

Mulla oli viikonloppunan perse tulessa. Ei siksi, että olisin ollut vertauskuvallisesti ahkera, vaan koska söin kahtena päivänä pirun tulisia, mutta kuitenkin äärimmäisen maukkaita sapuskoja.

- - - Updated - - -

Kohta onkin jo lounasaika. Tänään syön tumman naisen ulkosynnyttimen väristä kalaa ja rehuja.

Vähän sama vika Rahikaisella.

Mutta syynä ennemminkin runsaat remonttioluet ja hiilihydraattipitoiset pikkusuolaiset.

- - - Updated - - -

Onkos teillä savukampelaa eväänä, mr Xtreme?

- - - Updated - - -

Minulla on NAISen käsin tekemää salaattia ja MIEHen tekemiä jauhelihapihvejä.

Mä katoin eilen pitkästä aikaa "Kahen kilon siika" -videon. Edelliskerrasta hujahti varmaan nelisen vuotta. Vois oikeestaan ottaa semmosen tavan että tsiikaa sen aina joka olympiadi. Pitäs vaan saada se nyt jotenkin synkattua.. Millonkas on seuraavat olympialaiset ja missä?

Back
Ylös Bottom