Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä menetin TI:n ensimmäisen puoliskon, kun jäin suustani kiinni.
Onneksi tänään tulee toinen jakso. Se on pyrittävä katsomaan alusta loppuun.

Vaalitenttejähän en yleensä pysty katsomaan. Se on vähän kuin katsoisi ihmisiä syömässä ja oksentamassa paskaa, jota sitten samalla levitellään toisten naamaan. Alkaa jotenkin vaan oksettamaan.
Ja kun ainuttakaan puoluejohtajaa ei kiinnosta Suomen ongelmien ratkominen, ei ulosantikaan voi olla kovin mallikasta. Ja miksi kiinnostaisi, kun sektori jolla he työskentelevät on se ongelma.

Minulla oli yön aikana vuotanut runsaasti ilmaa

oli melko väkevä kaasuseos ilmassa kun nousin sängystä

ei olisi tulitikkua kannattanut:raapaista

- - - Updated - - -

ehkä ne oli,hajusta päätellen,ne ehtoolla nauttimani kanan munat jotka tuli nautittua

- - - Updated - - -

näkikö kukaan unta Paavosta

Ei vittu kuntit, mulla vuotaa taas nenä. Voiko se johtua vähä-hoohoosta, vai onko tässä parempi alkaa sovittelemaan narua kaulaan?

Kiikkuun vaan.
Ei vaan, itsellä ollut tällä viikolla joka aamu samoja oireita. Itse syytän ilman parempaa tietoa katupölyä ja ehkä vähän pikkulintuja.

pelasin tuola vaaliketjussa olevaa peliä

Suusanna Koski oli kanssani täysin samaa mieltä

en siltä anna Hänelle

Lomahuomenta :) Mä kyllä diggaan tästä laulajattaresta...Sekä äänestä, että ulkonäöstä...Sky Edwards: Kuin Fazerin tumma suklaa...:love:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lomahuomenta :) Mä kyllä diggaan tästä laulajattaresta...Sekä äänestä, että ulkonäöstä...Sky Edwards: Kuin Fazerin tumma suklaa...:love:

Huomenta vaan. Ihan mukiinmenevä soundi. Ulkonäkö ei ole omalla listallani kovin korkella.
Minä taas pidänä tästä laulajattaresta, joka Eluveitien joillain biiseillä laulelee:

- - - Updated - - -

Mitäs vittua...miks tuo tuli linkkinä ?

- - - Updated - - -

Korjattu manuaalisesti...perkele.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huhhei! Minä päätin siirtää autokuumeeni syksylle. Luulen, että pystyn siihen. Ainakin sitten, jos lievitän kuumetta uudella polkupyörällä.

Luulin että flunssa ois ohi kunnes nenä ja silmät alko vuotaa ku niagaran putoukset. Nenän sain kuriin nenäsuihkeella haittapuoli et kutiaa vähän. Silmät on vielä ongelma.

Luulin että flunssa ois ohi kunnes nenä ja silmät alko vuotaa ku niagaran putoukset. Nenän sain kuriin nenäsuihkeella haittapuoli et kutiaa vähän. Silmät on vielä ongelma.

Se voi myös osittain olla se vitun pöly, jota näin keväisin leijailee urosten kiusaksi.

- - - Updated - - -

Huhhei! Minä päätin siirtää autokuumeeni syksylle. Luulen, että pystyn siihen. Ainakin sitten, jos lievitän kuumetta uudella polkupyörällä.

Joo, ei mopokaudella mitään autoja ostella. Syksyllä on sitten hyvää aikaa.

Minä en tiedä vielä. Jos löytyy sopivan hintanen nishiki niin sitten ostan semmosen.

Ehtotan Jopo Cruiseria. Tekis mieli käydä poistamassa yks itelle:

jopo_cruiser_viisto1.webp

olipas hipsteri

ei sopisi:tyyliini

- - - Updated - - -

jos nyt ostaisin polkupyörän tekisi mieleni ehkäpä maastomallia

- - - Updated - - -

sillä olis hyvä keulia

- - - Updated - - -

Home - Powerco Bike Concept

siitä

Maastopyörällä ei oo hyvä keulia. Sarvet pitää olla lestaa ylempänä ja sitte o hyvä keulia.

- - - Updated - - -

Tuo Jopo vois olla siihen tarkoitukseen hyvä.

henkilökohtaiset keulimisennätykset ovat suoritettu:maastopyörällä

Back
Ylös Bottom