Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo on kyllä silkkaa seksiä.

Dukatin Scrapleri on vähän vastaava, modifikaatioilla vois saada yhtä seksistiseksi kun tuo triumphin modifikaatio ^^ en tiiä

Minulta ei mitään kysytä, mutta sanon silti. Ducatin scrambleri on niin muovisen näköinen ettei siitä voi saada yhtä seksistiseksi mitä trumpan scrambleri on.

Tosin minä nyt muutenkin pidän enemmän noista engelsmannien pyöristä kuin italiaanoista.

Se on muuten helvetti jäätynyt. Minulla on pinkit treenipöksyt.

Minulta ei mitään kysytä, mutta sanon silti. Ducatin scrambreli on niin muovisen näköinen ettei siitä voi saada yhtä seksistiseksi mitä trumpan scrambleri on.

Tosin minä nyt muutenkin pidän enemmän noista engelsmannien pyöristä kuin italiaanoista.

Tossa oon samaa mieltä, notta trumppa on komiampi. Mutta toi tänne linkitetty trumppa on joku modi? Ei moista biketiemistä saa haettua?
Ja ingenjöörinä vähän alustaa kattelin, niin näytti vaan että ducatilla vois olla ajo-ominaisuuksia.

- - - Updated - - -

Se on muuten helvetti jäätynyt. Minulla on pinkit treenipöksyt.

Tämmöset, mut pinkit?
deep-spandex-cameltoe-milf.webp

Tossa oon samaa mieltä, notta trumppa on komiampi. Mutta toi tänne linkitetty trumppa on joku modi? Ei moista biketiemistä saa haettua?
Ja ingenjöörinä vähän alustaa kattelin, niin näytti vaan että ducatilla vois olla ajo-ominaisuuksia.

Kyllä tuo aika laitettu näyttää olevan. On kyllä nätti.
Oon niin ulkonäkökeskeinen noiden mopojen kanssa, että se on minulle tärkeintä. Olenhan nainen. Ajo-ominaisuuksista ymmärrän vasta sen jälkeen, kun pääsee ajelulle. Japanimopossani on esimerkiksi se hyvä ominaisuus ajettaessa, että se tärisee mukavasti tuossa jalkojen välissä.

Menikö silloin "ajo-ominaisuus" ulkonäön edelle, kun jaappaanialaista hommailit?

Näillä ominaisuuksilla se Ron Jeremykin varmaan myy. Uskon.

Nyt muuten ihan pihistän sumpit. Perjantain kunniaksi. Munkin jätin syömättä aamusella. Vaikka näytti kyllä aika mehevälle jälleen. Ei tunnu lainkaan tämä nyt perjantailta.

ei olisi yhtään hassumpi tuollainen:kaan

w27171wl74.webp

huomaa köntsä ruotsalainen laatualusta

- - - Updated - - -

en nähnyt eventtan pöksyjen kuvaa ketjussa

onko muut,kuntit,nähny

- - - Updated - - -

kannattais kyllä laittaa niin makutuomareina toimisimme

- - - Updated - - -

hihihi

Back
Ylös Bottom