Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnittelut! Valitettavasti tulet huomaamaan, että ikä ei tuo mukanaan kuin natinaa nivelissä. Sitä huonoa.

Olenko nyt likainen vanha täti.

Mut jos onkin vanhana tällänen? Suvussa on toki yllätävän paljon polvessa vikaa ja mulla polvet naksahtalee nyt jo niin toisaalta saatat olla oikeassa.
strong_grandpa_10.jpg

E: Tulevaisuuden menopeli voikin olla tämä
kp_6504_04.png

Minäkin olin eilen saunassa. Vein sinne lenkkihousuni kuivumaan. Sauna ei luonnollisestikaan ollut päällä.

Illalla kävin kyllä wapaamuurarimaisen elämäntavan mukaisesti suihkuttelemassa.

Tänään suihkuttelua ja saunomista luvassa. Mutta ei bodausta käsipainoilla, enkä aio myöskaan maalata taidetta. Lenkillä sen sijaan käyn, ja illalla sitten: TI Suomi. Ilman ääniä. Oliskohan jo nippleyard -jakso?

Onnea kakskytvuotiaalle. Jännää kun ite oli 15-20 niin valehteli aina olevansa 25-30 jottai sai vittua. 18 kesäsenä saanut kuin teinipissistä. Mut sanoit olevas 25 niin johan lohkes vanhemmiltakin. Kunnon parransänki ja raamikas olemus avitti.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele

- - - Updated - - -

firmaan koneellakin

- - - Updated - - -

Johtuu varmaa win seiskasta

- - - Updated - - -

Itselläni airbook mak. Niin siinä ei oo nakkerei.

- - - Updated - - -

Mitänyt kikkelinkuvat viedään heti jos pilveen erehtyy laittamaa.

Oon aina miettininyt, kuinka kestävää tuo vartalomaali on.

Jos esim. laajan keuhkojen etupuolisen rasvakerroksen omaava yksilö hyppisi hyppynarua vartalomaaleissa, varisisiko se vähitellen pois ?

Jotenkin oli kivaa ku oli jotai hyödyllistä tekemistä kun siivos auton sisältä, nyt taas tyhjä olo kun sekin projekti tuli valmiiks.

varat ovat nyt hyvin vähissä

- - - Updated - - -

auttaiskohan:kohovi

- - - Updated - - -

kokeiliskohan eli coittaiskoha

hihihi

- - - Updated - - -

joko futer on tehnyt alustavia suunnitelmia väärinostamisen:varalle

- - - Updated - - -

sielä on muuten,kuntit,positive

Tästä tuli mieleen, kun yritin tuossa joku päivä muistella millaista elämä oli köyhänä opiskelijana, kun kaikki pennoset tartti laskea pirun tarkkaan.

En muistanut.

allekirjoittaneelle se ei ainakaan ollut yhtään hullumpaa aikaa, voisin sanoa että elämäni parasta aikaa oli se

Yours, Vesa

olin kaikki kesät ja talvisin viikonloput Vesan kaupassa työssä, joten se ei edes ollut köyhyyttä

Back
Ylös Bottom