Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos nyt miettii, niin Klamydia on kyllä melkein paskinta, mitä Suomesta on tullut musiikin saralla. Se pilleri on keksitty väärään klamydiaan. Näen vieläkin painajaisia eräästä ravintolatyöillasta, kun joku seurue hiekkatien päästä soitti jukeboksista varmaan 20 kertaa kyseisen orkesterin Pohjanmaalla-viisua ja lauloi toki huutamalla mukana...

Jos nyt miettii, niin Klamydia on kyllä melkein paskinta, mitä Suomesta on tullut musiikin saralla. Se pilleri on keksitty väärään klamydiaan. Näen vieläkin painajaisia eräästä ravintolatyöillasta, kun joku seurue hiekkatien päästä soitti jukeboksista varmaan 20 kertaa kyseisen orkesterin Pohjanmaalla-viisua ja lauloi toki huutamalla mukana...

En yhdy tähän mielipiteeseen. En sitten alkuunkaan.
Klamydialle on aina paikkansa nostalgiakuunteluissa.

Minä pidän klamydiasta livenä, se on Miehekästä ja niin iloista meininkiä

aina keikalle kun lähelle osuvat

- - - Updated - - -

klamydia taitaakin olla ainoa yhtye jonka keikoilla tulee käytyä jolla on semmoinen hyväntuulinen, jopa poikamaisen iloinen, meininki, loput on sitä enemmän tai vähemmän synkistelyä

Tykkäsin joskus klamydiasta, mutta oikeanlainen lääkitys paransi. Ylä-asteella löysin HC-punkin ja lähti klamydia kun rupes luukuttaa Kohu-63:sta, Lamaa, Sex pistolsia, Aivolävistystä yms..

E: Halusin myös keesin ja nahkatakin ja vetää spraymaalilla anarkisti merkin selkään tai keskarin kuvan:D en mä näitä toteuttanut loppujenlopulta maiharit mä hankin ja takissa oli hihamerkki jossa luki punk's not dead :D

Minä taisin käydä viime vuonna Klamydian keikalla ainakin kolome kertaa.

Jos minä jotain artistia inhoan niin se on Joel Hallikainen.

Kaikki tuntee sävelen:

Kuuran kukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin
Kuuran kukkia nyt kannan sisälläin
Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa
Ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa

vuorokausittainen vapaa-aikani klo1600-2100 on alkanut

mitähänsitä tekis

Onhan se säveltänyt korroosion hei hei hei kipaleen joka on itseasiassa ainoa hallikaisen biisi josta tykkään :D

Ihan sama. Se mies on pistänyt mulle kanahatun päähän ja käski munia. Taisin olla viis. Sen jälkeen oon sitä ja sen musiikkia inhonnut.

Mulla on tullut Ford Mustang -fiksaation ohelle nyt Dodge Challenger -fiksaatio. Enkä edes ole mikään jenkkiautofanaatikko. Kaukana siitä.

- - - Updated - - -

Myös SS Camaro kelpaisi.

Mulla löi tänään päälle Yötanko-fiksaatio. Yllätti aamulla takavasemmalta. Mutta tulin kuitenkin siihen: tulokseen että eiiiii.

kuluu se aika:näinkin

image.webp

Back
Ylös Bottom