Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en muista:nähneeni

on ne vähän samannäkösiä

fodr
57_Ford_Fairlane_500_DV-07_AI_01.webp

cervoletti
1955-Chevrolet-Bel_Air-80111340705941.webp

No joo, myönnettäköön että itse tunnistin enemmänkin tuon herrasmiehen kuontalon perusteella.

Jos et vokot ole nähnyt, kuuluu tuo kansalaisvelvollisuuksiin katsoa. Onhan sen ohjannut Harlinin Renny.

Kaikenlaista

- - - Updated - - -

Nämä mallit pistää puhumaan seinille, enkä valitettavasti puhu naisista.

- - - Updated - - -

Enkä muistakaan ihmisistä tai elävistä olennoista. Tarkennukseksi.

- - - Updated - - -

Enkä oikeastaan edes mistään fyysissä ulottuvuudessa olevasta käsin kosketeltavasta asiasta.

Pientä mökkihöperyyttä havaittavissa. Laitoin kuulokkeet korville ja kännystä radiota päälle, säikähdin kun alkoi musiikki kuulumaan.

Mä taidan mennä tonne naisten vessaan esittämään wc-istuinta loppupäiväks. Ei ne huomaa, vaikken ole verhonnut veistoksellista vartaloani valkealla vaatteella.

Äsken pari konttoripaistia otti panaanin puoliks, "otetaan toi pisin!". Tirskahdin tahattomasti. Ja sitten ne nauroi minulle. Katotaan kuka nauraa sitten, kun ne virtsaa mun päälle. HAHAHA.

- - - Updated - - -

eiku.

Pientä mökkihöperyyttä havaittavissa. Laitoin kuulokkeet korville ja kännystä radiota päälle, säikähdin kun alkoi musiikki kuulumaan.

ihan normaali erektio jos kanavalinta on:väärä

- - - Updated - - -

minkä on kuntit kaameinta:mitä väärällä kanavalinnalla voisi korvilla:kuulla

- - - Updated - - -

Minä annan äänen räpäytykselle esimerkiksise kukamuu ÖÖÖ

Mä nukuin tunnin täysin liikahtamatta ja voin kertoa että sellaisen jälkeen on korva todella kipeä. En myöskään ole syönyt aamuyhdeksän jälkeen ja nyt vähän pelottaa, että jos tästä nousen, niin pysynkö pystykoossa, vai vedänkö koivet oikosenaan pää edellä makkarin ikkunasta pihalle.

Veikkauksia?

olen muuten ollut keekin keikalla

noin 6minuuttia

ei ollut:Minun paikkani

tulipahan käytyä:epämukavuusalueella

- - - Updated - - -

tämä tapahtui:ilonassa

olin todella suurella epämukavuusalueella!

- - - Updated - - -

olen,kuntit, käyny NAIStentansseissaki! yhtesti

- - - Updated - - -

oli melkomoisen ahdistava paikka:sekin

- - - Updated - - -

uskoisin että saan viettää loppuelämän täydellisesti mukavuusalueella kun on tullut sieltä poistuttua jo niin monta kertaa

- - - Updated - - -

ilonaan en ainakaa mene

- - - Updated - - -

Veikkauksia?

1X2

- - - Updated - - -

onko muut,kuntit, käyny NAIStentansseissa:yksin?

minkä on kuntit kaameinta:mitä väärällä kanavalinnalla voisi korvilla:kuulla

Mikä tahansa pökäle seuraavilta artisteilta:

- Ultra Bra
- Scandinavian "Music" Group
- Jukka Poika
- Kaikki muutkin pojat jotka tiputtelee suomi-reggaeta
- JVG
- Pete Parkkonen
- Haloo Helsinki
- Siltsu
- Jone Nikula
- Se yks pillunaamabändi, ulkomainen, joka kuulostaa joltain metalli-elvikseltä. Hyi yök. Hyi saatana. Rokilla sitä soitetaan usein. Yksi syistä, miksi en pysty nykyään enää Radio Rockia kauheasti kuuntelemaan.

Back
Ylös Bottom