Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eisss.. Nyt sielä on sininen taivas ja aurinko paistaa ja tiet on kuivat. Kyllä nyt on voimakas tunne väärinmyymisestä. Erittäin voimakas tunne. On Keisarilla nyt.

Loppuviikkoa kohti kelit vaan: paranee. Jumaleissön jos prätkäkausi alkaa maaliskuussa:D

Minä aloitin viime vuonna muistaakseni huhtikuussa. Ehkä. En ole varma. Tosin mopoilut jäi töiden takia aika vähälle.

Hankin muuten työhousuiksi tämmöiset miesten reisitaskuhousut. Voi luoja nämä on mukavat ja pehmoiset.

Viime vuonna alotin 27.3.. Siihen mennessä oli suurin osa hiekoituksista poistettu: vaginasta. Eiku siis teiltä tietysti niin juuvittu.

Jätkä ottaa hirveitä ennakoita!

Taisin käydä ekat 10km huhtikuun puolella ja keli oli:
13750196.jpg

hyvä.

avaus

image.webp

pyörä pysyi puhtaana, koska etellinen sadekeliajo on suoritettu juhannuspäivänä -12

sitä edellistä sadekeliajoa en:muista

Vittu että sairastaminen on perseestä. Olis edes kuumetta niin tää ois pian ohi mutta eeei. Ei nosta kuumetta, mutta silti olo ihan perseestä, kurkku perkeleen kipeä ja aivan helvetin paska olo. Hyppään kohta parvekkeelta. Ellei sykkeet lyö yli ennen sitä ja saan sydärin.

^^Tiedän niin tunteen! Nyt viikko lenssussa ja olo vaan pahenee, kurkku perkeleen kipeä, päätä särkee, lihaksia särkee, otsa- ja poskionteloita särkee, mutta muuten olo mitä mainioin.

Panostin sumppiin. Ajoin kostoksi suoraan verkkokauppaan ja ostin kahvimyllyn. Nyt on elämää mahalaukussa johtuen mahdottomasta sumpin pihistelystä ja pitäisi vielä gymille lähteä.

Jalkapäivä, kaapista jalkaan pikkumustat.

Lenssun kokonaiskesto noin 3vkoa, eka 2vkoa paskaa oloa ja sen jälkeen saa vielä vkon köhiä limaa. Aika somaa että tässä ketjussa on kaikilla samat taudit.

Luistaa muuten kytkin @mtv3.

ei oo ollu lenssua vuodenvaihteen jälkn

- - - Updated - - -

on ollut tapana sairastua vasta huhtikuussa

- - - Updated - - -

viime vuonna pidin oikeen saikkua!

reipas poika olin

Ja varmaan on hyvin tilaa myös: haaroissa.

Olisin huolestunut, jos niissä ei olisi tilaa.

Kauhian sairaita ihmisiä. Minä oon ollu kunnolla flunssassa joskus viime vuonna. Loppuvuodesta se yritti jotain nuhaa ja kurkkukipua lykätä, mutta ei ottanu kunnolla tulta allensa.

Kolinaa, ryminää
ylhäällä vai alhaalla
katsotaan katolta
kuunnellaan rapussa
mitään ei kuulu
kierrät pihan ja toisenkin
palaat ja sama jatkuu taas
kunnes havahdut ja uni
sut samantien syö taas.
Unta, unta vaan.

Back
Ylös Bottom