Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1305898885044.webp

Uus viikko taas käyntiin! Mahtavaa kun aamulla on jo valoa, eikä tunnu että olis menossa yövuoroon kun kello 08.00..! :D

Aamukahvit vielä juomatta. Vähän viivellä tänään..

Juu, se on komiaa, kun enää ei tartte aamulenkille 7 aikaan ottaa taskulamppua mukaan.

Iltalenkillä ei ilman lamppua viitsi vielä laahustaa.

Eisss.. Nyt sielä on sininen taivas ja aurinko paistaa ja tiet on kuivat. Kyllä nyt on voimakas tunne väärinmyymisestä. Erittäin voimakas tunne. On Keisarilla nyt.

Aamulenkki seiskalta, kiitos ei.

No ei sentään lenkille lenkille, vaan koirien kanssa sellainen 15-30 min. reipas kävely, että kusevat ja paskovat.

- - - Updated - - -

Eisss.. Nyt sielä on sininen taivas ja aurinko paistaa ja tiet on kuivat. Kyllä nyt on voimakas tunne väärinmyymisestä. Erittäin voimakas tunne. On Keisarilla nyt.
Meinaatko uutta havitella kesäksi vai onko edessä kurja kesä ?

Minä suunnittelin mahdollista viikonlopun ohjelmaa:

- Suvikummit alle
- Mopon haku kotipihaan

Voi tosin olla, että olosuhteiden pakosta kyseisiä toimia on siirrettävä viikolla tai kahdella.

Mä kävin pari-kolme vuotta sitten puntilla aamulla viideltä, noin vuoden ajan. Se, teki minusta miehen.

Se on niin ja näin, niinku vertauskuvainnollisesti. Ja tekee siitä sen.

- - - Updated - - -

"Vittu, Matti"

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;9N_-zopnwp8]http://youtu.be/9N_-zopnwp8[/video]

Meinaatko uutta havitella kesäksi vai onko edessä kurja kesä ?

Kurjahan tästä taitaa tulla. Ns. muiden hankintojen tieltä möin (+luvattoman vähän tuli kilsoja kesän aikana n.2000-3000). Mutta katotaan ny, voihan se olla, että tässä joutuu kohta hakemaan uuden tilalle. Pitäsköhän piruuttaan alkaa katteleen varuiks?

Se on niin ja näin, niinku vertauskuvainnollisesti. Ja tekee siitä sen.

- - - Updated - - -

"Vittu, Matti"

Mä käytän aina nimeä Matti Ensio siinä väliin.

Kurjahan tästä taitaa tulla. Ns. muiden hankintojen tieltä möin (+luvattoman vähän tuli kilsoja kesän aikana n.2000-3000). Mutta katotaan ny, voihan se olla, että tässä joutuu kohta hakemaan uuden tilalle. Pitäsköhän piruuttaan alkaa katteleen varuiks?

Nää on näitä. Itelläkin tuli viime kesänä jotain 3000-5000km, mutta halvemmaksihan se tulee, mitä vähemmän ajaa ;)

Tottahan toki kannattaa katsella. Itsekin katselen toisinaan, vaikka vaihtaa en aiokaan...toisen voisin tosin ostaa.

väsyttääköhän mua nyt ihan homona

- - - Updated - - -

ainakin väsymyksen tunne on todella:voimakas

- - - Updated - - -

nooo,noin 6h30min ja pääsee yölevolle

- - - Updated - - -

tuosta ajasta vain noin 1h17min:wöörk

- - - Updated - - -

en kyllä oikeasti taida enää jaksaa tehdä juuri mitn, koska ihan homona olen

Back
Ylös Bottom