Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Talvella on näköjään vielä sanansa sanottavana ennen kevään tuloa.

#pelkkä

IMG_6704.webp

- - - Updated - - -

äand haart wöörk onely

Huomenta vaan juuvittu.

Kyllä se on Kerhon kausi paketissa.

Eilen salilla tuoksui uloste. Mitäs muuta vois olla? Ainakin mulla on paikat jumissa. Tänään olis parturihommat, eli täytyy muistaa käydä virtsalla ennen lähtöä. Parturin penkissä pylly hikoaa. Mutta siemen ei lennä..ehkä. Tuliko jo kaikki eritteet?

ompas

täälä on kaks päivää ollu niin kaameat jutut etten ole voinut liittyä keskusteluun mukaan lainkaan

- - - Updated - - -

olen tuntenut itseni:ulkopuoliseksi

- - - Updated - - -

siinä ei toisaalta ole mitään uutta, niin on käynyt ennenkin

esmikerkikis poistuin yksi vuosi mukavuusalueelta ja meninkin heavymetal keikan sijaan the soundsin keikalle

voijjjeee mitä lössiä sielä oli! olin:erilainen

- - - Updated - - -

sitäpaitsi:olen tehnyt tänään jo niin kauan töitä että enää ei yhtää huvittaisi

neljään asti pitäis kituutella:siis

No näimpäs. Varasin oikein perstaiksi aition bluussipeliä varten. Tipsejä? Saiko draivin päälle?

Vaikee sanoa. Kokonaisena (koti)pelinä yksi kauden parhaista. Vieläkin tuli joitain tyhmiä nukahduksia, muttei sellaisia kuin viime kotipeleissä.
Blues on kyllä perkeleen paha.

Se on äitimaalla vähäsen niinkuin hiekkaa pimpissä. Kadut puhtaaks niin ois kaikilla kivaa!

Ei niin kiire, kun taas sataa täällä jotain räntäpaskaa. Kyllä se vielä joku yö jäätyy.

Toisaalta, jos kadut olisi puhtaat, pääsisi kuivana päivänä jo rullaileen.

Ei niin kiire, kun taas sataa täällä jotain räntäpaskaa. Kyllä se vielä joku yö jäätyy.

Toisaalta, jos kadut olisi puhtaat, pääsisi kuivana päivänä jo rullaileen.
Viikonloppuna pitäisi lämmetä. Ainakin hetkeksi kuulemma ja aurinkokin kaivautua esiin. Lonkkari nojaa eteisessä seinään, ei sillä tee näillä keleillä mitään. Perskele. Parkkihallitkin märkiä kuin perkeleet.

Alko kiroiluttaan. Vois kiroilla ääneen. Kukaan ei vaan kuule, niin menee sekin hukkaan.

Aivan, rullaluistimiin tarvis uuden kumin peräpäähän. Pian vedellään jo ilman, ns. paljaalla.

Fuk tö shit. Shit tö fuk. Mitä jos ei tekist töitä. Tienais kyllä. Mutte tekis ei. Eli ei tekis. Olis vaa. Ja tekis kaikkee kivaa. Niinku käsipainoilla. Ja gaylapallolla.

Mä mietin eilen sisustamista, pelottavan naisellista, mutta homma kaatui siihen ettei sellaista sisustuselementtiä tietääkseni ole.
Haluaisin allaolevan kuvan kaltaisen ison seinäkankaan, mutta kissan tilalla olisi pillu, joka vähän väreilisi ja tausta muuttuisi synkemmäksi reunoja kohden ja olisi ehkä muutenkin enemmän uhmaavampi korostaen väreilevän pillun pehmeyttä ja suloisuutta. Väreistä en vielä tiedä.
04c5ffcb4868a2af4665681a8449d8dd.webp
:D

ChiPotin boogie on vähän samantyyppinen kuin leffassa 40 päivää ja 40 yötä, siinä kohtaa, kun pääosan esittäjä on ollut selibaatissa sen aikaa, että alkaa näkemään tissejä joka paikassa.

Suosittelen raivoisaa runon käsinkirjoitussessiota.

Huomenta vaan juuvittu.

Kyllä se on Kerhon kausi paketissa.

Eilen salilla tuoksui uloste. Mitäs muuta vois olla? Ainakin mulla on paikat jumissa. Tänään olis parturihommat, eli täytyy muistaa käydä virtsalla ennen lähtöä. Parturin penkissä pylly hikoaa. Mutta siemen ei lennä..ehkä. Tuliko jo kaikki eritteet?

Onnea! IFK:n perseilystä saa nauttia vielä kahden säälärimatsin verran pidempään.

Back
Ylös Bottom