Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen tänään koskenut vain yhteen. Käsitin että reservissä olisi ainakin 5, mutta ei ollut kuin yksi, ja sekin oli hyvin hyvin pieni. Ja paskainen.

Hyvää huomenta! 20150303_073847.webp

Tänään ois tarkoitus mennä katsomaan Luokkakokous.

Mä kokeilen tänään vääräoppisuutta eli munien laitttamista kylmään veteen.

Mein Gott!

Perkiömäki-metodin elbow rape teki jälleen tehtävänsä. Ja melkein kyllä vittukin repesi, niinku vähän lupailin. Tänään jatkuu!
Aijuu, unohdin eilen päivittää "dieetin" välipunnituksen tuloksen, olihan maanantai: lähtöpainosta +0,3 kg. :hyvä::joulu2::joulu5:

Tänään ois tarkoitus mennä katsomaan Luokkakokous.

Otan osaa:suruunne

Onko toi kritsnatsi?

- - - Updated - - -

Ajatetlin kuntit käydä tänään kuntosalijumpalla. Olsikohan se toinen kerta/veljään viikkoon. Saatta olla kolmaskin.

- - - Updated - - -

Kuntosalijumppatauon tulos: uintikunto on noussut huomasti ku ei oo aina uimassakäymässä niin paikat jumis

- - - Updated - - -

ja polvi ei oo naksunu viikkoon!

Mein Gott!

Perkiömäki-metodin elbow rape teki jälleen tehtävänsä. Ja melkein kyllä vittukin repesi, niinku vähän lupailin. Tänään jatkuu!
Aijuu, unohdin eilen päivittää "dieetin" välipunnituksen tuloksen, olihan maanantai: lähtöpainosta +0,3 kg. :hyvä::joulu2::joulu5:

Itellä on masussa kauheet domssit, kun vetelin eilen viimeisenä liikkeenä noin testimielessä voimapyörällä 4x max.

- - - Updated - - -

Minä soittelin tuota lauantaina ja lausuin runoja Väinämöisestä.

Näppäilit leikkuria lerssin. Kutittelit katkojaa kullervon.
Väinämöisestä värssyjä tavailit ja sitten unesta heräsit.

Olitko Irma just laittanut Rockiin palautetta ?

Näppäilit leikkuria lerssin. Kutittelit katkojaa kullervon.
Väinämöisestä värssyjä tavailit ja sitten unesta heräsit.

Olitko Irma just laittanut Rockiin palautetta ?

En minä laita ikinä palautetta mihinkään. Oliko siellä jotain Harriin liittyvää?

En minä laita ikinä palautetta mihinkään. Oliko siellä jotain Harriin liittyvää?

Joo. Kiiteltiin, kun Heikelä palaa eetteriin, kun Sainio vittuilee Harrille.
Sitten kirje jatkui siihen suuntaan, että kirjoittaja lupasi mielellään levittää vittunsa Harrille tms.

- - - Updated - - -

Tosi vulgaaria siis. Ehkä se oli Eventa.

Joo. Kiiteltiin, kun Heikelä palaa eetteriin, kun Sainio vittuilee Harrille.
Sitten kirje jatkui siihen suuntaan, että kirjoittaja lupasi mielellään levittää vittunsa Harrille tms.

- - - Updated - - -

Tosi vulgaaria siis. Ehkä se oli Eventa.

Joo mä en osaa olla ollenkaa vulgaari. Sen täytyi olla Eventa.

Pyh pah ja pöh, en varmasti ollut. En minä tuommoisia juttuja kirjoittelisi minnekään.

Sitten jos siinä olisi pakaroiden levittämisestä ja ottamisesta väkisin sträppärillä, niin sitten se olisi voinut olla minulta.

Pyh pah ja pöh, en varmasti ollut. En minä tuommoisia juttuja kirjoittelisi minnekään.

Sitten jos siinä olisi pakaroiden levittämisestä ja ottamisesta väkisin sträppärillä, niin sitten se olisi voinut olla minulta.

Yritän tässä hakea mielikuvaa, mutta toi avatar pilaa. Taas on naiset pilannu hyvän mielikuvan.

Back
Ylös Bottom