Joo, Nutkase-pipo on nimenomaan käytössä vain: lenkkipolulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon vähän sitä mieltä, notta punttimimmit vois aktivoitua laittamaan kuvia. Ja ihan voisin helpottaa, jos ei jaksa paljoa kuvata, niin yhdistäis slaavikyykky/jääkaappikuvan. Little-or-non hepeneissä toki.
Sama. Kahden viikon takaa. Oonkohan ollut tietämättäni rikas.. Oon eilenkin ollut tuolla julkihumalassa miljoonat taskussa.Minulla on lotto tarkistamatta. Kunkas muilla?
Minä haluaisin jäädä eläkkeelle. Tänään.
Nää on silti niitä valintoja. Kuka kieltää ottamasta telttaa ja muuttamasta metsään elämään puolukalla ja lumella.
Liika mukavuudenhalu tappoi tämänkin unelman. Niisk.
Mä oon funtsinu eläkehommaks sellasta, että sairaseläkkeelle. Nyt. Kela maksais sairaseläkettä 75% nykyisestä palkasta. Toki lisäksi kuntoutusta etelässä kerta kaks vuoteen.
On mulla tosi paha skolioosi, raajojen pituusero ja pitkä kulli. Näistä vois lähtee. Menttaalipuolelle myöhemmin jos noista ei apua.
Hirveesti tekis mieli elää nyt wapaamuurariaatteen mukaisesti. Ja bodata käsipainoilla.
SAATANA KUN OLE EDES LUNTA SYÖTÄVÄKSI TÄÄLLÄ ENÄÄ. En syö: keltaista.
Kohta pitää varmaan ottaa viinaksia ihan vaan lääkkeeksi esim. niin paljon että taju lähtee.
Kyllä ei...