Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihiii
28A92fQr8uG6Q.gif

Mä oon vähän sitä mieltä, notta punttimimmit vois aktivoitua laittamaan kuvia. Ja ihan voisin helpottaa, jos ei jaksa paljoa kuvata, niin yhdistäis slaavikyykky/jääkaappikuvan. Little-or-non hepeneissä toki.

Minä muuten toteutin tuon jo.

Minulla on lotto tarkistamatta. Kunkas muilla?

- - - Updated - - -

kuinkas

Kyllä minä nyt olen hoitanut asioita! Olen tukistanut ja kopioinut. Illalla vielä skannaan. Töihinkään ei meinannut ehtiä, kun piti olla asialla. Mutta nyt olen töissä ja syön maksalootaa. Kyllon hyvää!

Ei tästä tule kyllä nyt yhtään mitään...

- - - Updated - - -

^Mitä ilmeisemmin, koska en ehtinyt tuota sinun postaustasi näkemään ennen omaani.

- - - Updated - - -

Nää on silti niitä valintoja. Kuka kieltää ottamasta telttaa ja muuttamasta metsään elämään puolukalla ja lumella.

Liika mukavuudenhalu tappoi tämänkin unelman. Niisk.

Mä oon funtsinu eläkehommaks sellasta, että sairaseläkkeelle. Nyt. Kela maksais sairaseläkettä 75% nykyisestä palkasta. Toki lisäksi kuntoutusta etelässä kerta kaks vuoteen.

On mulla tosi paha skolioosi, raajojen pituusero ja pitkä kulli. Näistä vois lähtee. Menttaalipuolelle myöhemmin jos noista ei apua.

Mä oon funtsinu eläkehommaks sellasta, että sairaseläkkeelle. Nyt. Kela maksais sairaseläkettä 75% nykyisestä palkasta. Toki lisäksi kuntoutusta etelässä kerta kaks vuoteen.

On mulla tosi paha skolioosi, raajojen pituusero ja pitkä kulli. Näistä vois lähtee. Menttaalipuolelle myöhemmin jos noista ei apua.

Tää on kyllä kanssa käynyt mielessä, mutta harmikseni ei ole tuota pitkää kullia. Mentaalipuolella on pelkona se, että jos menee arvioitavaksi, lykkäävät suoraan pakkohoitoon.

- - - Updated - - -

Hirveesti tekis mieli elää nyt wapaamuurariaatteen mukaisesti. Ja bodata käsipainoilla.

Tänään. Kyllä.

Ehkä. Väsyttää vaan vitusti. Ei millään jaksais.

En tiä, ehkä kuitenkin.

- - - Updated - - -

SAATANA KUN OLE EDES LUNTA SYÖTÄVÄKSI TÄÄLLÄ ENÄÄ. En syö: keltaista.

Täällä on vielä hyvin vähän, kun eilen sateli. Voin lähettää sulle kirjeessä, jos lähetät mulle puolukan. Tästä se lähtee.

Miksi helvetissä mulla soi Mummon tunnari päässä? Siitä on varmaan 25 vuotta kun jouduin sen viimeksi kuulemaan ja silloinkin vihasin joka sekuntia. Enkä katsonut kyllä sitä ohjelmaakaan koska sekin oli paskaa. Kohta pitää varmaan ottaa viinaksia ihan vaan lääkkeeksi esim. niin paljon että taju lähtee.

Kyllä ei...

Hmm, kuntit, onko tää nyt sitä nais-kieltä?

Välihuomautuksena, onhan maanantai, niin dieettini menee lähes yhtä hyvin kuin Sniffarilla. Viikko ja -0,9 kg. Kävin eilen ekaa kertaa puoleen vuoteen juoksentelemassa päättömästi ympäriinsä. Muuten meni hienosti, mutta pitää varmaan joku tasapainottava elementti hommata tuonne selän puolelle, kun alaselkä puutu erittäin, erittäin vittumaisesti, pthyi.

Back
Ylös Bottom