Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä on sura?
Mietin samaa. Mut emmä kehannu kysyä ettei Kontsalle tuu paha mieli.
Se on varmaan jotain Poria.

No hei! Vanha kunnon vittu päivä aivan perse päivä! Luulin että kliffaisitte hei! Nyt musta tuntuu et oon ainoo nettinörtti:(

Niin, surahan tuli tästä:
ydinjate_kuva_2557_66.webp

Vai oikein pahoin pitely, toihan kirjoittaa huonommin ku minä.

Miten on, kuntit? Onko isänmaassamme kovempaa NAISlaulajaa?

[video=youtube_share;wQAHj2ST8ZQ]http://youtu.be/wQAHj2ST8ZQ[/video]

- - - Updated - - -

Aina vaan on tilanne harmittavasti se, että emme ole Nooran kanssa hengitelleet samaa: ilmaa.

Justiinhan ne syksyllä oli. Oli vaan niin kova lapon hinta etten menny.

Jännä herätys ku oli makkarin telkku käynnistyny itsestään yöllä ja teeveessä näkyi jättimäinen silmä, joka tuijottaa. :lol2:

Aawww.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päivän teema:

LUU KURKKUUN!

- - - Updated - - -

Aloitettu jo toteuttamalla vihapuhelu internet-palveluntarjoajalle. Great success sanoisin. Liittymänopeus pysyi samana, mutta laskun summa tippui 60%.

Itseäni kiehtoo lottovoittajan ammatti. Saa ihan ite päättää, paljonko sitä lomaa pitää!

- - - Updated - - -

Ja voi mm. alkaa lehtikustantajaksi. Miesten lehden kustantajaksi.

- - - Updated - - -

Titteli voisi olla:

Moguli.

Tuo voisi kyllä olla, mutta siinä saattaa tulla sellainen alan elokuvista tuttu "silmä täynnä spermaa-efekti".

Ensin odotetaan kauheesti sitä voittoa ja sitten kun se tulee ollaan silmät kiinni nyrpeenä ja nuoleskellaan huulia.

Oon kans haaveillu jo pitkään lottovoittajan ammatista. Nykyään vois tarkentaa Eurojaskan yksinvoittajan ammatista. Toki kelpuutan lottovoittajan ammatinkin.

Back
Ylös Bottom