Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vähän luulen että tänään pitää katsoa 50 shades of grey, jotta tiedän mistä kohistaan ja mitä miehiltä tällä hetkellä käytännössä odotetaan.

Nää on näitä hömpötyksiä. Tälläisiä tulee ja menee. Historia on osoittanut, että perinteiset arvot kunniaan.

Katso sen sijaan Salo 120 päivää.

Nää on näitä hömpötyksiä. Tälläisiä tulee ja menee. Historia on osoittanut, että perinteiset arvot kunniaan.

Katso sen sijaan Salo 120 päivää.

Mä en pystynyt katsomaan sitä 12v sitten nuorena ja epävarmana. Sai poikaystävä katsoa yksin loppuun valitsemansa leffan. Lisäksi suutuin sille aika pitkäksi aikaa :D On siis psykologisesti aikas tehokas. Sittemmin ovat maut muuttuneet...

Mä vähän luulen että tänään pitää katsoa 50 shades of grey, jotta tiedän mistä kohistaan ja mitä miehiltä tällä hetkellä käytännössä odotetaan.

Harri Moisio linjasi tuosta leffasta: "Uskomatonta paskaa"

Sen sijaan voit katsoa Huuliharppukostajan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mies ei suostu katsomaan sitä (katsomatta paskaa -periaatteella), mutta aiheeseen liittyen hänestä on kiinnostavaa, että ohjaaja on nainen, jolla on yli 20v nuorempi mies (näyttelijä).

Mä sanoin että voin katsoa mutta kaikki leffassa ollut pitää sit tehdä kotona. (Meninkö lupaamaan jotain kohtalokasta?)

Odotetaan helvetisti rahaa ja luksusta :D

Lupaan alkaa toteuttaa tota, jos ensi perjantaina onnetar suosii. Aloittaisin merenrantakämpästä ja tommosesta:

delta-33-open-1.jpg

Näyttää isolle ja kankeelle. Mielummin tälläinen:
turbine-jet-boat-helicopter-turbine-powers-new-speedboat.webp
Saa aiheuttaa pahennusta, rakentaa itse ja kun menee tuollaisen herrasväen ohi, saat mulkun maineen melurauhan rikkomisesta. Tosin eipä tuollaisen rakennus mammonaa maksa, jos jostain saa halvalla allisonin 250 tai jonkun venäläisen kopion.

Lisänä sit joku komee sähköpaatti, perus mäntämoottori on niin kasikyt-lukua.:D

mmm....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lupaan alkaa toteuttaa tota, jos ensi perjantaina onnetar suosii. Aloittaisin merenrantakämpästä ja tommosesta:
Näyttää isolle ja kankeelle. Mielummin tälläinen:

Mä oon taas täysin eri linjoilla kuin te. Jättäisin veneen koon, kalleuden ja tehon toissijaiseksi. Tärkeintä olis varustelu, ja tyyli miten kortensa kantaa.
Esimerkkinä Vihisen Jussin-patsaan arvoinen sivuosarooli venemyyjänä legendaarisessa Kummeli Stories elokuvassa:
Catch a fish_Fotor.webp

Nyt sitten ei mitään kaksimielisiä juttuja, ettei vain tulisi kenellekään petetty olo. Ei mitään mälliä silmässä -juttuja tai muita sellaisia.

Huh, eli voi jatkaa samalla kaavalla. Onneks itse en viljele mitään kaksimielisyyksiä, sehän on perin junttia. Vähän niinku sämpylälle laittais maksamakkaraa. Kaikkihan sen nyt tietää, että majoneesilla saa miellyttävämmän lopputuloksen!

Mä en ymmärrä onko tuo mummo sarkastinen vai puhuuko se totta. Mä en myöskään ymmärrä sitä miten sultanin normaalin kokoinen ohut kondomi voi tuntua sopivalta, mutta rsfu:n ja protexin ja vastaavan kokoiset liian tiukoilta. Huomiosta on valitettavasti aikaa, mutta parempi tämäkin varmaan antaa ilmi vaikka näin hieman myöhemmin kun asian nostin esiin, ettei kukaan isoa kyrpää halajava nainen turhaan tuhlaisi aikaansa.
Ps. en osaa bulkata aamupaino taas 72,1kg
Pps. nyt tuntuu aivan kuin korvasta valus vettä, tai sylkeä, vasemmasta ja haisen taas.
Ppps. pillut on kivoja.
Pppps. mä sopisin kyllä hyvin mies huoraksi, ei niin iso että tulisi ikävä, mutta kyllä sillä temput tekee.
Ppppps. nyt mä mietin että miksi edes julkaisen tämän, kuten miksi julkaisen minkään muunkaan viestini. :confused:

Back
Ylös Bottom