Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhtesti. ViimeKesänä. Alkuperäinen PeriAatten oli, että osallistun VesanRokkiin vasta kun hän saa sen accedeccen sinne, mutta koska uskoni tuohon tapahtumaan on loppu, kävin pällistelemäs VilleHermannin etualalta.

Viimeyön unessani muuten esiintyivät Dave ja Irma. Teillä oli pieniä erimielisyyksiä. Irma olis halunnu lapsia, mutta Dave ei. Davella oli mustat salibändimalliset korvakorut sekä salibänditukka. Tapahtumat tapahtuivat jossain torikadulla sijaitsevassa pitseeriassa jota ei oikeasti ole edes olemassa.

Ite oon kerran käyny. Vuotta en muista, mutta Twisted Sister ja Nightwish esiintyi.

Aika reippaasti poikkeaa todellisuudesta tuo sun uni. Korvakoruja ei oo. Enkä kai muutenkaan näytä säbänpelaajalta. Lapsen tekemistäkin voisin harkita, mutta ei mun oo pakko niitä saada.

Kai sä laitat persepaperirullankin väärinpäin telineeseen? Eli siten, että se saatanan vapaa paperin pää on sielä rullan ja seinän välissä?

En tietenkään. Paperi päältä. Mutta wc-pöntön kansi kiinni samasta syystä kuin juusto päällä: minä pudotan asioita. Juusto on leivän hattu.

En tietenkään. Paperi päältä. Mutta wc-pöntön kansi kiinni samasta syystä kuin juusto päällä: minä pudotan asioita. Juusto on leivän hattu.
Kovin epäloogista. Juustoa laitetaan mielellään useampi kuin yksi siivu leivän päälle, ja jos viipaleita on useampi leivän päällä, ne tippuu helpommin. Toisekseen juusto ei ole leivän hattu, vaan oiva sidosaine erityisesti lämpimiä leipiä tehdessä. Juustoa kun laittaa muiden täytteiden alle, ne ei lähde reissuun leivän päältä veitsellä ja haarukallakaan syödessä, kuten muuten ikävästi usein käy. Sitä paitsi joku hyvä levite ja kermainen juusto tasapainottaa sieltä alta mukavasti leivän makua, kun päällimmäkseksi vetäisee jotain suolaista leikkelettä.

Lämpimissä leivissä voi tosin tehdä sen poikkeuksen, että laittaa juustoa myös päälle. Juustoa voi harvoin olla leivässä liikaa.

Kovin epäloogista. Juustoa laitetaan mielellään useampi kuin yksi siivu leivän päälle, ja jos viipaleita on useampi leivän päällä, ne tippuu helpommin. Toisekseen juusto ei ole leivän hattu, vaan oiva sidosaine erityisesti lämpimiä leipiä tehdessä. Juustoa kun laittaa muiden täytteiden alle, ne ei lähde reissuun leivän päältä veitsellä ja haarukallakaan syödessä, kuten muuten ikävästi usein käy. Sitä paitsi joku hyvä levite ja kermainen juusto tasapainottaa sieltä alta mukavasti leivän makua, kun päällimmäkseksi vetäisee jotain suolaista leikkelettä.

Lämpimissä leivissä voi tosin tehdä sen poikkeuksen, että laittaa juustoa myös päälle. Juustoa voi harvoin olla leivässä liikaa.

Oon kyllä Ultimecian leirissä tässä. Juusto päällimmäiseksi. Pitää paketin kivasti kasassa.

Onks sulla pizzassakin juusto alla ?

- - - Updated - - -

Ootteko koskaan pistäny perunasalaattia ruisleivälle. Mä oon, ja aion laittaa joskus uudestaankin.

Olen. Vielä kovempi on sienisalaatti. Omnamnam.

Oikeaoppisestihan pizzassa juusto on alla. Heti tomaattikastikkeen päällä.

- - - Updated - - -

Missäköhän kohtaa Irman sämpylässä se juusto nyt sijaitsee, sehän tässä nyt mietityttää. Vai onko juustoa ensinkään, mennäänkö käsinvatkatulla majoneesilla?

Joo, olin sanomassa samaa. Pizzassa juusto ehdottomasti alle. Eikä täytteitä niin paljoa, ettei juusto pääse nousemaan täytteiden päälle paistettaessa.

Käykö jengi pizzerioissakin silmät kiinni? :D Siellä kun usein on jonkin sortin avokeittiö.

Oikeaoppisestihan pizzassa juusto on alla. Heti tomaattikastikkeen päällä.

Ei kai tolla muuta väliä ole kuin pizzeriassa, kun kiviuunista kiskastaan pizza 87G:n voimalla, niin pohjajuusto pitää täytteet paikallaan.

Kotona tehtynä aina päälle, jotta pysyy kaikki täytteet paikallaan.

- - - Updated - - -

Ai mä oon seonnu jos hyvää hyvyyttäni haen käytännössä kälyni yöllä baarista? No selvä se. :D Mäku yritin vaa olla ystävällinen. Kyl neki sit mut hakee jos tarvetta.

Oot sitten harvinaisen joviaali ihminen. Kunnioitan. Jos minut joku näkisi arki-iltana 4:ltä hakemassa ketä vaan mistä vaan, niin valkotakkiset olisivat jo matkalla.

Ei oo Batmania. Maastohousut on.

Oho, me ei olla nyt ihan synkassa, mulla oli maastoutumiseen soveltuvat pöksyt eilen. Nyt on: farmarihousut.

Hmm... Eli ilmeisesti toplessina ollaan liikenteessä? Yläosastahan ei puhuttu mitään. Mä pidän tän mielikuvan.

- - - Updated - - -

Kotona tehtynä aina päälle, jotta pysyy kaikki täytteet paikallaan.

Sä tiedät ihan yhtä hyvin ku minäkin, ettei ne kuitenkaan pysy.

Joo, olin sanomassa samaa. Pizzassa juusto ehdottomasti alle. Eikä täytteitä niin paljoa, ettei juusto pääse nousemaan täytteiden päälle paistettaessa.

Käykö jengi pizzerioissakin silmät kiinni? :D Siellä kun usein on jonkin sortin avokeittiö.

Niin, mutta kotona kun tehdään pizzaa, sitä tehdään meillä ruoaksi, jolloin juusto on must päällä, jottei koko keko romahda :)

Pizzeriassa: En käy silmät auki enkä kiinni.

- - - Updated - - -

Sä tiedät ihan yhtä hyvin ku minäkin, ettei ne kuitenkaan pysy.

No joo, mutta näin teoriassa ainakin ;)

Oot sitten harvinaisen joviaali ihminen. Kunnioitan. Jos minut joku näkisi arki-iltana 4:ltä hakemassa ketä vaan mistä vaan, niin valkotakkiset olisivat jo matkalla.

"Kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan" kantaa aika pitkälle. Plus sit emmä tiä montako tuntia se ois joutunu bussia vartoo ym. ja taksit ny maksaa maltaita. Pääsääntösesti normaali ihmine ny pärjää muutamat yöt vähäsilläki unilla, ni totta helvetissä mä sen sieltä hain. :) Joo... oon kiltti.

Oho, me ei olla nyt ihan synkassa, mulla oli maastoutumiseen soveltuvat pöksyt eilen. Nyt on: farmarihousut.

Hmm... Eli ilmeisesti toplessina ollaan liikenteessä? Yläosastahan ei puhuttu mitään. Mä pidän tän mielikuvan.

Toi on hyvä, pidä toi. :D

"Kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan" kantaa aika pitkälle. Plus sit emmä tiä montako tuntia se ois joutunu bussia vartoo ym. ja taksit ny maksaa maltaita. Pääsääntösesti normaali ihmine ny pärjää muutamat yöt vähäsilläki unilla, ni totta helvetissä mä sen sieltä hain. :) Joo... oon kiltti.

Ihanan epäitsekästä. Itse en pystyisi moiseen, mutta haluaisin kuitenkin salaa elää maailmassa jossa pystyisin.

- - - Updated - - -

np. Sanzen innoittamana Dope - Selfish

Käytävillä huhuttiin, että täällä oli puhetta tisseistä. Lievästi petyin.

- - - Updated - - -

"Kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan" kantaa aika pitkälle.

Tähänkin meinas tulla jotai hävyttömyyksiä, mutta en kirjoita. Itsehän olen uskon miehiä, niin moista en edes ajatellut.

Jumalan Terve!

Jaahas, liigarintamalla olisi tänään hyvä hakea tauon jälkeisiä vierasylläreitä kauheilla kertoimilla.

Ässät, Lukko, TPS ja Sport. Tuplat, triplat ja quattro.

Sen verran voin teille TISSI juttuja kertoa, että kävin juuri TISSI liivikaupoilla. Nyt on sitten TISSIT rullattu sen verran tiukasti, että saa käyttää jo vähän voimaa jotta saa penaalin mahtumaan TISSIEN väliin.

Back
Ylös Bottom